A GTA 3, Vice City, San Andreas és GTA IV-ben erre van valami történet hogy miért van így?
Arra gondolok ugye hogy mindegyikben az van hogy először csak egyik szigeten szabad lenni aztán a küldetések során szabad átmenni a többire is.
Viszont a játékok készítői erre kitaláltak valami történetet hogy a játékban kezdetben a főhős miért nem mehet át a többi területre? Vagy erre nincs semmi, egyszerűen csak így van megcsinálva és ennyi?
A Gta 3-ban pl mert bombatámadásokban felrobbantották a három szigetet összekötő hidakat és időbe telik megjavítani őket.
De ennél okosabb történetet egyikhez se várj
A GTA 3-ban a Callahan Bridge ugye az introban felrobban, az alagút építését pedig ekkor még nem fejezték be. Hogy a metró miért van lezárva, azt nem tudom.
A Vice Cityben hurrikánveszély miatt zárták le a hidakat.
A GTA 4-ben terrorveszély miatt tették ugyanezt.
Hogy a San Andreasban mi volt a kifogás, arra nem emlékszem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!