Shadow of War - én vagyok aki ezt nem érti?
szóval most a Monolith adott ízelítőt a Shadow of War-ból gameplay videó formájában
az első ami feltűnt, hogy az egész egy Shadow of Mordor DLC-nek tűnik, ugyanaz minden, annyi különbséget láttam hogy Talionnak másmilyen az öltözéke
és az előző részhez képest kétszer akkora a gépigénye
tudom én hogy a processzor meg videokártya gyártóknak nem érné meg ha normálisan optimalizálnák a PC játékokat de azért szerintem ez enyhén arcátlanság..
még várjuk ki a végét, de amit eddig mutattak az valóban egy Shadow of Mordor 1.5-nek felel meg
és a vicc tényleg az lesz hogy míg az előző rész nálam full HD high beállításokkal közel 50 fpssel ment, ennél 720p kompromisszumokat kell majd kötnöm medium-low beállításokkal
én azért bízom benne hogy a Monolith rendes munkát végez és a Warner tanult az Arkham Knight-ból
ha így van, optimalizálás terén remélhetőleg nem egy Dishonored 2-t hanem egy Sniper Elite 4-et kapunk (aminek az ajánlott gépigényénél szerényebb vassal is beéri a játék)
A gameplayban a béta verzió volt,sokkal jobban fog kinézni,és tartalmasabb is lesz,ennyi erővel minden ac dögunalom,mert mindegyik csak karaktertől,öltözéktől függ.
Látszott hogy bitang nagy térkép lesz,rengeteg új szörny(pl sárkányon repülés) és lesznek erődök is benne,amiket elfoglalhazünk,és amiket fejleszthetünk,nem is beszélve a rengeteg új orkról,és teljesen új történetről,nem értem ebbe mi a DLC szag,ennyi erővel az új outlast is csak dlc,mert az előző rész fő vonásait megtartotta(éjjellátó kamera,elemcsere,sötétben mászkálás)
amúgy az tényleg túlzás hogy DLC, mert ezen az alapon a Far Cry 4 is csak egy Far Cry 3 DLC, de az Assassin's Creed-nél pont az volt a probléma az utóbbi években hogy a történet ellaposodott és feleslegessé vált, úgy pedig tényleg az előtte egy évvel megjelenő játéknak tűnt csak másik karakterrel, talán ezért is tart most a Ubisoft szünetet a sorozattal...
Viszont az újítások ellenére is nem indokolt egy ekkora gépigény a játéknál, rendben hogy nagyobb a terület és vannak benne új szörnyek, de a játékmenet és harcrendszer meg nemesis-rendszer szinte ugyanannak tűnik, a grafika pedig észrevehetően szerintem nem változott
ezt a színvonalat grafika, játékterület és monumentalitás tekintetében (griff meg gólem harcok) már a Witcher 3 is hozta, ami azért jóval szerényebb vassal is beéri
Az Assassins Creeddel szerintem az volt az utóbbi időkben a baj, hogy megcsináltak egy epizódot, és annak működésére, animációira még készítettek 2-3 másikat. Megalkották az AC3-at, és innen elindult a futószalag. AC3-ból készült a Black Flag, a Liberation, a Freedom Cry, a Rogue. Annyi munkát nem raktak ezekbe a játékokba, hogy új animációkat kapjanak a karakterek, vagy valami új alaprendszert. Minden a 3.-ból lett kiollózva, csak felületes újdonságokat tartalmaztak. Én pl. azért nem szerettem a közkedvelt Black Flaget, mert a 3-hoz képest szinte semmi újdonság nem volt benne. A nyílt világú hajózás egy darabig móka volt, illetve új volt a bálnavadászat, meg a búvárkodás. Minden mást már csináltam a 3. részben, pontosan ugyanúgy, ahogy a Black Flagben. Satöbbi, ez csak példa volt. A Rogueban meg ugyanazt csináltam amit a Black Flagben, a Black Flagban azt amit a 3-ban, és így tovább...
Még csak ALPHA gameplayt láttunk biztosan lesz sok újítás a Shadow of Warban, csak még nem mutatták meg nekünk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!