Az Assassins Creed Syndicatenek ugyanaz a lopakodás/irányítás rendszere, mint a Unitynek?
Játszottam az összes Assassins Creed részt, és egészen a Unityig azért működött a lopakodás, azért lehetett elfeledni a borzalmas irányítást, mert az ellenfél borzalmasan buta volt. Nem volt baj ha véletlen lopakodás közben felugráltál egy hordóra, aztán egy faágra, majd hirtelen leestél és még ki is nyírtál valakit akit nem akartál, mert agyhalott volt az AI.
A Unityben már nem agyhalott annyira az AI mint korábban, és ennek örülök, csak épp minden más ugyanaz maradt. Szimpla tunnel visionben vesznek észre, ugyanúgy működik minden mint korábban, csak már nem agyhalott az AI. Én személy szerint nem bírok lopakodni a Unityben, valószínűleg az én hibám, de szerintem borzalmas a rendszere. Az irányítás pedig részről részre egyre kezelhetetlenebb és rosszabb, borzalmasan frusztráló és idegesítő a Unity játékmenete (pedig ezen kívül nekem egyébként tetszene.)
Szóval a lényeg, a Syndicate is úgy működik ahogy a Unity? Mert ha igen, akkor a Unityvel szerintem befejezem az AC játékokat, nem tudom elhinni hogy 9-10 év alatt nem bírják megcsinálni jobbra az irányítást. A 2003-as Prince of Persiaban jobb volt, itt meg idióta automata pattogás megy epizódról epizódra.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!