Mennyire kap mély szerepet az új Tomb Raider játékokban a logikai feladvány (bővebben)?
Nagyon rég nem játszottam Tomb Raider játékkal, 2006-ban a Legend-et azt hiszem egedül sikerült végigvinnem és az Anniversary-t is 2007-ben. Most feltettem az Underworld-ot, de Dél-Mexikónál már feladtam, mert a youtube-os megoldás teljesen értelmetlenné teszi a játékom.
Na szóval az új részek vannak olyan nehezek, mint a régebbiek vagy amolyan Resident Evil szintű (pl. Revelations 2).
Nem mondom azt, hogy rágja a szádba, hogy mivel mit kell csinálni, de azért tudd mikor mi az adott szituáció és ehhez az is hozzájön, hogy a játék mennyire szabad mert így a feladványokat nem tudod mikor oldd meg, mert ha több részre nyílik a pálya, akkor lehet nem az elsőt csinálod meg, mindegy ez most komplex.
Én az új Resident Evil-ekkel játszottam, a 4-től az összessel. Azoknál azért nehéz elakadni tudom. Viszont nem tudom, hogy a Crystal Dinamics maradt annál a bejárt útvonalnál, mint az előző részek (vagy mint egy mostani logikai játék: The Talos Principle, ami azért nem könnyű meg kell hagyni, a Postal-okkal nem játszottam, de azok se lehetnek azért egyszerűek, máshoz nem tudom most hasonlítgatni, a legtöbb inkább indieszerűség lehet) - vagy egy picit leegyszerűsített, de mégis szórakoztató formában adja ezt az új részekben, ez itt a kérdés!
Köszönöm előre is!
A Tomb Raiderben (2013) össze-vissza kb. 5 db logikai feladvány volt.
A Rise of the Tomb Raider már sokkal jobb ilyen szempontból, de abban sincsenek igazán agytornásztató feladványok. Egyszer akadtam el benne, azt is csak azért, mert nem vettem észre egy kiszögellést. De nem is baj, szerintem pont optimális volt a nehézség.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!