Lol kérdés. Mit jelent az mikor a mecsek előtt a játékosok a csevegőbe olyanokat írnak, hogy "bot" "top" "mid" meg hasonlók?
Ja és hogy kell megnyitni játék közben a csevegőt, hogy írni tudjak bele?
Elég kezdő vagyok még.Hasonló játékkal se játszottam még.Kérlek ne nézzetek bolondnak.
Azt jelenti, melyik részére mennek a pályának.
Bot: Alsó ösvény. Általában ADC (lövész), és egy support karakter megy oda, ami vagy egy tank, vagy egy healer karakter. De megfordulnak ott trükkösebb karakterek is, mint Morgana, vagy Lux.
Mid: A középső ösvény. Ide általában AP karakterek mennek, de szinte bárki vihető ide, kivéve lövészek. Bár Ezreal-t szokták oda vinni.
Top: Általában közelharcosok mennek ide, mint Garen.
JNG: Jungel. Ők elvileg sehol sincsenek, de gyakorlatilag mindenhol vannak. A jungel szörnyeit ölik, és ha szükségesnek látják, vagy pinlegsz nekik, lemennek segíteni a lanedre, amikor az ellenfél nem számít rá.
Ezek általános kijelentések, de nem mindig igazak egyes karakterekre. Példa képpen azt mondtam top-ra általában közelharcosok mennek, de én már láttam Top lanen ADC Annie-t is játszani.
Köszi a választ.
Én általában járkálok mindenfele. :D
Mostmár tudom, hogy felső ösvényre ajánlott mennem Phanteonnal.
A dzsungel szörnyeit miértelme gyilkolászni? A pingeket szoktam használni.
jungle mobok adnak buffokat, mint mana regen + cd red, vagy a piros buff felgyújtja az ellenfelet, ettől lelassul és mágikus sebzést szenved el.
Emellett nagyban vered az ellenfér tornyát, egyszer csak seg*be harap egy jungler, szemből torony alól kiugrik topos és 2v1-ben jól megölnek. aztán megint. Aztán megint. Aztán talán elgondolkozol rajta hogy nem kéne esztelenül tolni a lane-t mert megint megölnek.
bot-bottom alsó ösvény
mid-middle középső
top - felső