Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Lol kérdés. Mit jelent az...

Lol kérdés. Mit jelent az mikor a mecsek előtt a játékosok a csevegőbe olyanokat írnak, hogy "bot" "top" "mid" meg hasonlók?

Figyelt kérdés

Ja és hogy kell megnyitni játék közben a csevegőt, hogy írni tudjak bele?

Elég kezdő vagyok még.Hasonló játékkal se játszottam még.Kérlek ne nézzetek bolondnak.

2017. jan. 8. 20:56
 1/7 anonim ***** válasza:

Azt jelenti, melyik részére mennek a pályának.

Bot: Alsó ösvény. Általában ADC (lövész), és egy support karakter megy oda, ami vagy egy tank, vagy egy healer karakter. De megfordulnak ott trükkösebb karakterek is, mint Morgana, vagy Lux.

Mid: A középső ösvény. Ide általában AP karakterek mennek, de szinte bárki vihető ide, kivéve lövészek. Bár Ezreal-t szokták oda vinni.

Top: Általában közelharcosok mennek ide, mint Garen.

JNG: Jungel. Ők elvileg sehol sincsenek, de gyakorlatilag mindenhol vannak. A jungel szörnyeit ölik, és ha szükségesnek látják, vagy pinlegsz nekik, lemennek segíteni a lanedre, amikor az ellenfél nem számít rá.

Ezek általános kijelentések, de nem mindig igazak egyes karakterekre. Példa képpen azt mondtam top-ra általában közelharcosok mennek, de én már láttam Top lanen ADC Annie-t is játszani.

2017. jan. 8. 21:05
 2/7 anonim ***** válasza: