CS1.6-ban hogyan tudok olyan egér érzékenységet kiszámolni, hogy annak mozgása megegyezzen a valós egér/kéz mozgással pontosan?
Figyelt kérdés
Tehát, ha elmozdulok egy irányba mondjuk 1 centit (vagy bármennyit gyorsan és lassan is), akkor az a játékban és az egér alátéten is 1 centi legyen, viszonylag a lehető legpontosabban. Bizonyára van rá valami jól bevált technika, csak én nem ismerem. Ha ez számít, akkor 1600x900-as felbontással játszom, 120fps-vel. Az egér 1000 dpi-n üzemel, Windows egér gyorsaság nem az alap 6-on van, hanem kevesebb, de ha tudtok erre valami sablon képletet, akkor a játék idejére vissza is állíthatom alapértékre.2017. jan. 7. 21:02
1/1 anonim válasza:
"Tehát, ha elmozdulok egy irányba mondjuk 1 centit (vagy bármennyit gyorsan és lassan is), akkor az a játékban és az egér alátéten is 1 centi legyen"
Ezt jól átgondoltad? Ha a fegyver csöve által leírt ív a számítás alapja, akkor ha egy 360°-os fordulathoz egy 3-4 méteres egéralátéten kéne húzgálnod az egeret.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!