Miért érkezik ennyi "hate" (utálat) A Call of Duty-ra?
Ugyanazt a játékot adják ki minden évben. Mész előre és lőssz, meg telepakolják mindenféle cinematikus átvezetőkkel ahol semmit nem kell csinálnod csak nézni. Vagy annyira lehülyítik a játékot hogy az egész jelenetben/küldetésben annyi az interakciód hogy lenyomod a E (tevékenység) gombot hogy valami "izgalmas" dolgot megakadályozz vagy kinyírd a fő gonoszt.
A panaszok valószínűleg arra reflektálnak hogy ezek ellenére 60 eurót elkérnek érte minden alkalommal, hogy a sok filmes jelenet között egy lineáris pályán végigmenj pár óra alatt, majd a single kampánya ezzel el is felejthető. A másik pedig az ár tartása. Minden más játék ára 1-2 éve után a felére vagy alá esik, ahhoz képest a 2005-ös CoD2 is ugyanúgy fixen 20 euróért megy, 11 év után mintha új lenne.
Lehülyítik a játékot. Gyengék a sztorik már. A fegyverek kinézete multiban szánalmas és komolytalan. Itt már a black ops 3 ra gondolok. A black ops 2 zombie módját félbehagyták és felborították az idővonalat néhány érthetetlen pályával. A szervereket meg szinte taccsra tették, mert szinte 0 kontrol van már rajta a szolgáltató által.
Az igazat megvalva. Nincs már jó forgatókönyvírójuk, igénytelen, pénzhajhász módon alkotják a sz@rságaikat.
A black ops 3 néhány marhaságot eltekintve tűrhető még...de már az sem az igazi. Az infinite warfare meg a 3 millió dislike-jával már egy csőd.
Nem mondom, hogy annyira gáz a sztorija, de már olyan szinten az öldöklésre van öszpontosítva az egész, hogy nekem már nemigazán tetszik.
Az utolsó kerek sztorival megáldott game a black ops 2 volt.
Aztán kezdődött gyakorlatilag ez a csődráta
Amíg II. világháborús jatekok kerultek ki sorozat logojaval addig csipázta mindenki de eljött egy pillanat mikor azt mondták a rajongók valami új kéne
Ekkor a sorozat (mint a BF a második részével) nyitni kezdett a modern hadszíntér felé (MW sorozat) míg a treyarch vmennyire a múltban maradt a II. Vh-s World at Warral és a hidegháborús Black Ops-szal
De a II. vh mintájára a Ghosts-nál már a modern hadszíntérre is azt mondták a rajongók ideje lenne kicsit váltani
Na már most
A BO2 az enyhén futurisztikus történetével és az eleinte vegyes de később elég jó értékeléseivel a széria legtöbb pénzt hozó darabja lett
Mire gondolt ekkor az Activision? A futurisztikus hadszíntér fele kell nyitni ha mar unjak a modernet, abban van a pénz
Mire gondoltak a rajongók? Térjenek vissza az I. vh/II. vh/hidegháború/vietnami háború hadszínteréhez
a RIP pedig onnan jön hogy az emberek kifejezték nemtetszésüket az Advanced Warfare futurisztikus dolgaival szemben de az Activision ennek ellenére csak megy előrébb a jövőbe a Black Ops III-mal és most az IW-vel
Persze lehet mondani hogy "úgyis megveszik" meg "azért nem halnak éhen a cégfejek" de az eladások évről évre esnek, a veteran rajongók kiábrándultan keresnek új helyet a Counter-Strike és/vagy Battlefield játékosok között
Nem is csoda, a futurisztikus szаrságok miatt a multiban nem lehet taktikázni nagyon mert mindenki ugrál, röpköd, falon rohan meg ilyen hülyeségek (elhiszem ha azt mondják ez jól állt a Titanfall-nak de hogy a CoDnak nagyon nem áll jól az is hétszentség)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!