Top-down dungeon crawler RPG-ben gondolkodok, mivel pótolhatnám azt, amit ez a nézet elvesz?
RPG-ben elég fontos a karakterek kinézete, és ezt a top-down nézet nem igazán adja vissza.
Milyen módszerekkel tudnám a karaktereket egyedibbé, karakteresebbé tenni? (Mármint vizuálisan.)
Szerintem meg pont, hogy nem lényeges a kinézetük. Baldur's Gate-ben (az eredeti két részben) is csak pár színt lehetett változtatni.
Elder Scrolls sorozat belső nézetes, ahogy az új Fallout-ok is (persze ez nem Dungeon Crawler)
Dungeon Crawler: a klasszikus Eye of the Beholder belső nézetes volt, a karakterekről csak portré látszott. Portré a te játékodban is lehet.
Might and Magic sorozat-belső nézet, csak portré
A modern Legend of Grimrock - belső nézet, portré
Egy csomó kiváló dungeon crawler belső nézetes, tehát egyáltalán nem látod a karaktert, csak a portréját.
És mégis jók.
A belső nézetes nem annyira ide tartozó, de az ötlet nem rossz.
Nekem nem a saját karakter reprezentálása az igazi probléma, hanem a történetben szereplő egyéb karakterek jól látható elválasztása, egyedivé tétele.
Szóval szerinteterk elég az, hogy a portré részletes? (ami akkar jelenik meg, hogyha beszélsz vele pl)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!