Játékrajongók! Mit szólnátok egy játékban ilyen helyszínekhez?
Az előző kérdésemhez kaptam jó válaszokat, köszönöm szépen őket. Most arra kérném a válaszadókat, fejtsék ki a véleményeiket, mit szólnának ilyen jellegű helyszínekhez, pályákhoz egy belsőnézetes lövöldözős (FPS) játékban. Ez nagyon lényeges! Érdekel a véleményetek, és mennek a zöld pacsik ám!!!
A játék szigorúan single player lenne, csak sztori missziók, tehát nem egymást, hanem játékbeli ellenségeket kellene leölni. A játék befejezése nem lenne 100%-ig vidám, a kulcsszereplők megmenekülnek, de rajtuk kívül mindenki más megdöglik.
¤ Hoboken Station
Elhagyatott teher-vasútállomás üres vagonokkal, mozdonyokkal, magas kerítéssel. Kevés az ellenfél, lőszer és medikit relatíve sok található. A pálya sikeres befejezéséhez át kell állítani a váltókat, és ellopni egy mozdonyt, ami a következő pályára visz.
¤ Loco-motivationz
A "Hoboken Station" folytatása. A mozdonyt vezetve el kell jutni a 30 km-re lévő ipartelepig, azonban bunkerek, tankok, repülők és helikopterek támadják a mozdonyt és igen sokan vannak. A vonatnak van saját gépágyúja, viszont javítani nem lehetne, ha az első 5 percben ronccsá lőtték, akkor annyival is kell végigmenni a pályán...
¤ Your City of Doom
Gótikus város, sok lakóházzal, magas tornyú várral, hidakkal. Sok az ellenség, főleg csuhás szerzetesek géppityuval meg missile launcherrel, az ablakból szemetet is tudnak górálni. Vannak kisállatok is a pályán (bagoly, denevér, macsek), ha a játékos valamennyit leöldösi, jutalmat kap a pálya végén - új fegyvert: neutron ágyú
¤ Out in da fieldz
Zöld mezős tágas pálya egy kis farmgazdasággal, traktorral, búzatáblával, kukoricaföldekkel. Süt a nap, zöngenek a méhek, csiripelnek a madarak, nyílnak a virágok és gyümölcsfák elszórtan itt-ott. Az ellenfél kevés, a felszedhető cumó sem sok. Ha a játékos vár 1 órát a pályán, megkapja a legerősebb fegyvert: Antianyag sugár
¤ Ship happenz
Járműves pálya: motorcsónakot kell végigvezetni a kikötővároson, ki a nyílt tengerre. Ellenség nincs, lőni sem lehet, viszont ki kell kerülgetni az akadályokat: bóják, szemét, betontömbök, mólók, zsilipek, aknák és a többi hajó.
¤ A lesson in blood
Gótikus sötét hangulatú darkos pálya. Öt ellenséges papnő húzza meg magát ebben a kis gótikus faluban - találd meg mind az ötöt, és pusztítsd el mindet!!!
¤ Ast-city
Aszteroida város, karcsú, magas épületekkel, űrkikötővel, hangárokkal, energiamezőkkel és sugárvetőkkel, felettük éjsötét, csillagos égbolttal. Alacsony gravitáció, hatalmasakat lehet ugrani, de ha kizuhansz az űrbe, azonnal meghalsz. Vigyázni kell az aszteroida-törmelékekkel, amik ott röpködnek mindenhol.
¤ Magma refinery
Egy magma erőmű. Pusztítsd el az erőművet, és ölj meg mindenkit benne - se foglyok, se túlélők. Ki kell oldani a magmaszivattyúk csöveit, és megpattanni, mielőtt a forró láva elönti az egész üzemet és pecsenyévé süt.
¤ Future Fuckballz
Sztereotíp jövővilág-pálya egy hatalmas technopoliszban, lebegő platformokkal, futurisztikus járművekkel, zéró gravitációs szegmensekkel, cyber-valóság elemekkel, robotokkal. Gbzzzt! Gbzzzt! - zizegik a mellettük elhaladó játékosnak.
¤ Eye-Spy
Szerves pálya egy gigantikus élőlény belsejében. A falak húsból, csontból, a hártyákon felmászni lehet illetve magasugrani. Az óriási sejtek liftekként funkcionálnak. Az ellenfelek itt szemek, fülek, szájak, karok lennének,és az egész pálya eléggé undorító lenne.
¤ Star Evil
A csillag egyre fényesebb lesz, míg végül nem lesz éjszaka. Aztán a tűz-lények jönnek, hogy uralkodjanak, de te megölöd őket mind 1 szálig és visszahozod az éjjelt.
Lángokban állna a világ, a fémfelületek égetnének, nem lehetne rájuk menni. A gonosz csillag egyre csak küldi-küldi a tűz-lényeket. Mindet le kell mészárolni, féregjáratot nyitni a csillag belsejébe és elpusztítani a magját, csak így menekülhet meg a bolygó.
¤ Time-attack
Szupetitkos pálya, csak az juthatna el ide, aki a játék során megleli az elrejtett betűket és sorba rendezi őket. A legbrutálisabb pálya lenne, tömve csapdákkal, ellenségekkel, meg mindennel, úgy 10 mp-ig lehet rajta életben maradni. A volt barátnőm emlékére készülne :D :P :$
¤ Out in da fieldz -kevés ellenfél :C 1 óra azért túl sok szerintem.
¤ Ship happenz - FPS darálós cucc-ba nem kell ilyen
¤ A lesson in blood - ha csak 5 ellenfél van a pályán az nem jó :/, ha meg keresni kell valamit az eléggé frusztráló lehet, főleg ha mozognak a célpontok
Utolsó pályáknál nem írtad, le, hogy akkor most lekell mindenkit darálni a ge*ibe, vagy megint valami puzzle van.
Fogalmam sincs mihez készülne, de az ötletek jók.
A részletes leíráshoz tudnunk kellene, hogy milyen tippek kellenek. Véleményt nehéz formálni ennyi alapján :)
Szeretnél készíteni egy ilyen játékot, vagy már el is kezdted?
6:06, tudom hogy nem egyszerű a kérdés, nem is igazán tippekre gondoltam, inkább arra, hogy hogyan, milyennek képzelnétek el a helyszíneket, hogy "jók" legyenek.
És igen,már folyamatban van ilyen játék készítése ;)
Nézd önmagában ehhez nem nagyon tudok hozzászólni. Lényegében leírtál nagy vonalakban néhány hejszínt/pályát. De pl mi a sztori? Milyen az atmoszféra? Milyenek a játékmechanikák? Most ez a kérdés kb ilyen: "mit szólnátok egy olyan játékhoz ahol kardozni kell, démonok ellen is, meg lenne egy pálya egy havas hegyen?"
Szóval érted... oké, biztos.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!