Másnak is rendszeresen elmegy a mobilnet-kapcsolata a Pokémon Go-val játszva?
Dual SIM-es Lenovo A6000 telefonnal próbálok játszani, de kínkeservesen megy. Rendszeresen hosszú percekre megszakad a netkapcsolatom, iszonyatos lagot szed össze a játék, és gyakorlatilag csak a figura mászkál a térképen, de se Pokemonokat nem látok, se a Pokestopokat és a gymeket nem tudom használni. Sokszor 5-6 percig is eltart, mire egy Pokestop képe betöltődik, és mire megpörgetem, már megint nincs net, és ezért nem ad semmit.
Többféle kártyát is használtam, egy Vodafone Vitamaxot, egy előfizetéses Telenor Hypernetet és egy UPC mobile-t. Mindegyikkel ugyanez a probléma.
Gyakran még a figura is odafagy egy-egy ponthoz, és nem követi a mozgásom. Ilyenkor kilövöm az appot és újraindítom, akkor rögtön észhez tér, és meglátja a Pokestopokat és a pokemonokat is. De csak pár pillanatig, aztán megint leáll. A térerő kijelzője is összevissza ugrándozik, hiába állok a bázisállomás mellett, akkor is csak 1-2 pálcát mutat az ötből.
Biztosan nem a szerver állt le, mert egyrészt körülöttem mindenki önfeledten és problémamentesen játszik pl. a Városligetben, másrészt az ispokemongodownornot.com is tökéletes válaszidőket jelez, amikor ez történik. Wifivel nincs semmi gondom, az mindig jól működik.
Szóval más is tapasztalta már, hogy a Pokemon Go miatt akadozik a netkapcsolata? Van egy olyan sejtésem, hogy a szolgáltatók nemigen bírják, ha egy-egy mobilcellában hirtelen több tucatnyian elkezdenek pokemonozni, olyankor nagyobb az esély a lerohadásra. Lehet, hogy a bázisállomások túlterhelődnek? De ugyanezeket a hibákat tapasztalom elhagyott környékeken is, éjszaka.
Nekem nem a netkapcsolat megy el, hanem a pokémon go szervere száll el. De ma csak 2x történt meg, ezelőtt akár 5x is, szóval csinálgatják, bővítik a kapacitást.
Túl sokan játszanak :)
több mint fél éve tapasztalom, hogy VODAFONE inkorrekt. Ne működik az ügyfélszolgálatuk, az 1271 hívószámon sem. Felveszik, de ügyintézésre nincs felhatalmazása az ügyfélszolgálatnak. Arra hívatkoznak hogy a magnófelvételen minden meg marad. Ám amikor az ügyfél erre hívatkozik, egyszerűen letörlik.Kivettem a SIM kártyát, akkor is 22.000 Ft-ot számláztak. Sikertelen volt az előzőleg megrendelt internet szolgáltatásuk, külföldi utamon tavaly december 22-én. Ők kapcsolatnak vettek minden belépési próbálkozást.ezért 54000 Ft-ot számoltak fel.Majd szüneteltették 6 hónapig hogy kivizsgálják a hibát.Most értesítettek. Vissza akarják kapcsolni. Válaszoltam, hogy be sem merem tenni a SIM kártyát.
Akkor 178.000 Ft kötbért követeltek. Természetesem a hiba nincs megoldva. Most jogi, és szakértői stábot keresek. Senkinek sem ajánlom ezt a szolgáltatást.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!