Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Miért nem enged játszani az...

Miért nem enged játszani az megvásárolt eredeti Dead Space 2 játékkal?

Figyelt kérdés

Ezt írja ki egy kis ablakocskában:


"A telepítési és aktiválási folyamat végrehajtásához rendszergazdai jogosultság szükséges. Kérjük jelentkezz be rendszergazdaként, majd indítsd újra az alkalmazást."


Namost, ez az én gépem, csak én játszom vele. Nem tudom mit ért rendszergazda alatt, nem értem, hogy a saját gépem miért nem tekint rendszergazdának, és sajnos azt sem tudom, hogy hogyan tudnék rendszergazdaként bejelentkezni. Ezért kérem a segítségeteket. Az is lehet, hogy köze van a játékhoz, mert a többi játékkal tudok játszani, csak ezzel nem, pedig régebben nem írta ki ezt. Bár lehet, hogy azóta már újra telepítettük a gépet. Sőt, én arra is emlékszem, hogy régebben telepítéskor kérte a dobozban található kis kézikönyv-füzetecske hátoldalán lévő 20 jegyű kódot. És most nem kért semmit. Pedig a normál telepítési módot választottam, és régebben is azzal telepítettem föl. Amúgy most a játék már föl van telepítve, csak játszani nem tudok vele a hibajelentés miatt (mert ugyebár nem vagyok rendszergazda). A telepítés közben nem volt semmilyen komplikáció, a számítógépem alkatrészei bőven megfelelőek (bár jól tudom, akármi is a hiba, úgyis a valaki ráfogja a hardverekre). 64 bites Windows 7 operációs rendszerem van, ezen is bőven futnia kéne, és futna is ha én lennék a rendszergazda (bár ha nem én vagyok, akkor nem tudom, hogy ki). A játékot 2-3 évvel ezelőtt vettük, és ezelőtt nem volt vele semmigond, a lemezen 1 karcolás sincs.


2016. jún. 8. 22:21
 1/4 anonim ***** válasza:

a célmappával van gond, ahova telepíteni próbálod, valószínűleg írásvédett a mappa.

Próbáld meg máshova telepíteni.


Egyéb iránt meg számítástechnika - programok való neked.

2016. jún. 9. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Ha megkérlek jeleznéd a kérdésem és átrakatnád oda?
2016. jún. 9. 19:34
 3/4 A kérdező kommentje:
Mert ugyebár rossz a kategória.
2016. jún. 9. 19:34
 4/4 A kérdező kommentje:

Sikerült megoldanom.


De még így is van egy probléma.


Ezt írja ki:


"Megjelenési dátum ellenőrzése


Az elindított szoftverhez online dátumellenőrzés szükséges a legelső futtatáskor.


Ha már elérkezett a megjelenési dátum, a szoftver egy kulcsot kap a szervertől, kicsomagolja magát és elindul.


Minderre csak a szoftver legelső futtatásakor van szükség.


Kérjük, kattints az Elfogadás gombra, ha folytatni szeretnéd a folyamatot, vagy a Mégse gombra a megszakításhoz!"


Utána:


"Kis türelmet, amíg befejeződik a megjelenési dátum online ellenőrzése."


Majd:


"Hiba történt a megjelenési dátum online ellenőrzése során. Az újabb próbálkozáshoz kattints az ÚJRA gombra.


Ha a hiba továbbra is fennáll, kérjük, kattints a MÉGSE gombra a folyamat megszakításához, és keresd a megoldást támogató honlapunkon: [link] "


Most akkor hogyan indítsam el a játékot?

2016. jún. 10. 21:59

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!