Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Miért volt ennyire hangulatos...

Miért volt ennyire hangulatos a WoW?

Figyelt kérdés

Miért érzem azt, hogy a WoW-hoz(leginkább a Vanilla->Wotlk-ra gondolok) képest a többi MMO-nak nincs meg az a feelingje? Arra gondoltam, hogy amiatt nincs, mert a többi MMO-nak nincs előzménye, mint a WoW-nak a Warcraft, de aztán rájöttem, hogy én nem is Warcraftoztam, amikor anno megismerkedtem a WoW-al, mégis lenyűgözött.

Valamiért ha ránézek egy MMO-ra, mindig a WoW-t próbálom keresni benne, és nem tudom, hogy mi olyan különleges a WoW-ban. Miért tetszik ennyire a története, a dizájnja, a stílusa és a többi. Sokkal jobban átérzem a WoW világát, mint bármilyen más játékét. Vagy csak én öregedtem meg, és nem is a WoW hiányzik, hanem a gyerekkor? Nem tudom, hogy lesz-e még olyan játék számomra, ami annyira érdekelt, mint a WoW.


2016. márc. 9. 13:38
 1/7 anonim ***** válasza:

Azért keresed benne a wowot mert a wow a tökéletes példakép egy mmorpgre. Nem véltelenül volt nevetségesen magas ratája a BC idején, az a játék tényleg a valaha készült legjobb volt. Aztán a kiegek folyton elvettek belőle sajnos. Igen lehet fel is nőttél közbe, így semmi sem fogja azt nyújtani amire emlékeztél anno. Ezt én is tapasztalom, nem csak játékok tekintetében.


A WoW haldoklik jelenleg, ahogy az egész MMORPG műfaj is, kezdi bekebelezni a piacot a MOBA, sajnos... Bízom benne hogy nem így lesz, de évek óta nincs értelmes mmorpg a wow mellett. Ami meg van az szinte teljesen ismeretlen. És most nem az ilyen nulla értelemmel bíró softpornó játékokra gondolok mint a Blade and Soul meg a Black Desert, hanem normális kidolgozott MMORPG-kre!


Egy biztos ha a Legion meg a Warcraft film nem hoz sok játékost a Blizzardnak, akkor a Legion volt az utolsó WoW kieg.

2016. márc. 9. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Ne savanyodj ezen én 11 éves koromtól jatszottam a vanilla bcvel kicsit wotlkel amit a legjobban szerettem hogy kiraly volt érdekes szép concept rajzos az egész meg a blizzard nem a többit masolta hanem valami újat teremtett de a tarsasag miatt jatszottam olyan 50-60%ban:)
2016. márc. 9. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 csatrad ***** válasza:

En a legionon kívül minden wowwal jatazottam egy jo adagot.

1. A nosztalgiánál nem a játék hianyzik, hanem a felelősség mentesség, ami idoskorban megszűnik és már nem fogsz tudni játszani semmivel anélkül,hogy ne lenne benned a megszerzett felelősségek többsége, ami miatt nem tudsz elmerulni már a játék világában.

2. A wow a black desert amit irtak fentebb es 1 masik ami sajna nem jott ki egyeduli olyan jatekok ahol az ellenfél gyepalasa közben az animáció tokeletes szinkronban van nemcsak a te tamadasaiddal, de a csapattarsaiddal is. Ennek hatása az, hogy minden masodpercben megerositest kap az agyad, olyat amit valosnak hisz es nagyon beránt a jelenetbe.

3. A Blizzare eladta az ördögnek a lelkét. (alaposan olvasd el ezt a mondatot es akkor rajosz a titokra ?)

2016. márc. 9. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
3-as, A Wildstar ilyen volt egyébként.
2016. márc. 9. 16:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

#1: "A WoW haldoklik jelenleg, ahogy az egész MMORPG műfaj is, kezdi bekebelezni a piacot a MOBA, sajnos..."


Ennek egy egészen kicsit ellentmond, hogy 2015 volt MMO-szempontból minden idők legnagyobb bevételét produkáló éve, 17 milliárd dollárral. Öszehasonlításképpen: a DOTA 2 "csak" 500 millió dollárt hozott a konyhára.

Tény, hogy ennek az óriási összegnek a nagy részét a távol-keleti ingyenes MMORPG-k hozták össze, amiknek a játékosai számolatlanul költik a pénzt skinekre, hátasokra és ruhákra. De ettől függetlenül tény, hogy az MMORPG virágzik, legfeljebb nem úgy, ahogy mi gondoljuk.

2016. márc. 9. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Akkor átveszik a műfajt a ZS kategóriás koreai softporn mmorpg-k. Ez mivel jobb?
2016. márc. 9. 23:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

6-os, egy észrevétel. A távol keleti "ZS kategóriás" MMO-k nagy része úgy jut el az európai piacokra, hogy a játék nagy részét átdolgozza az európai kiadó, mondván sok a sírás, hogy túl nehéz, túl grindolós, túl lassú, és sok játék emiatt csődöl be, hogy olyanokba nyúlkálnak bele, ami a játék egyik értelmét adja. Remek példa erre az ArcheAge. Egyedül Európában van, hogy a karma ledolgozható, emiatt alakul ki az esztelen egymás öldösése, pedig mi volna az értelme a karmának? Hogy a kalóz frakcióhoz tudj csatlakozni, külön területtel és ottani árusokkal, ehelyett eléred a kalóz szintet, megkapod a területet, frakciót, és "ganyé-lapátolsz" x órát karma-eltüntetve, és ugyanúgy bemész a régi területek városaiba vásárolgatni, miegymást csinálni. Ennek így mi értelme? A játék egyik lényegi része került átírásra, mert az európai játékos valljuk be, lusta. Lusta kicsit is dolgozni az eredményért, minden kell, de azonnal.

A másik, az EU-s kiadók pofátlan lenyúlós piacgazdálkodása: Példa: Gameforge EU kiadó, Aion nevű játék. EU-ban indíthaszt szerverenként 2 azaz kettő karaktert, a többi karakter-slotért fizess, sok miegymásért fizess. US szerveren játszok néha néha, ott semmi ilyen megkötés nincs. Max számú karaktered lehet, kinézetet tudsz vásárolgatni a shopból főleg.

Elméletileg a tucatjátékokon kívül van pár nagyszerű keleti játék is: Black Desert és a még most bétafázisba érő Bless.

2016. márc. 10. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!