Mit kéne írjak a G2a szupportjának? Többi lent!
Megírod nekik hogy aktiváltad a játékot és letiltották steamen.
Játék nevét írd be XYhoz meg csatolj egy, az email címeden lévő vásárlási visszaigazolásról készített képet. Illetve add meg nekik a vásárlási számot is.
Dear support,
I bought a cd-key for the XY game, but shortly after verification (1-2 days) the steam blocked the game. They said the code was stealed.
Image attached for the mail.
picture about the shopping:
Sincerely,
XX
Hali!
Megosztanád itt, hogy mi történt az ügyből? Csak kíváncsi vagyok hogyan kezelik az ilyet.
Köszi!
Már előbb megnéztem, nem kaptam róla üzenetet. Viszont ezt válaszolták nekem:
Greetings,
Thank you for contacting us,
Please send the screenshot of the message from Steam.
Regards,
Tatyana
Erre olyasmit szeretnék válaszolni hogy:
Sajnos nem tudok róla képet készíteni, mivel csak egyszer tudtam megtekinteni, mert a steam nem menti az üzeneteket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!