Blender vector blur, a maszkolt rétegbe átnyúlik valaki tud segíteni?
Figyelt kérdés
Magyarul az objektum elmosódik de nem veszi figyelembe a maszk objektumok körvonalát hanem belenyúlik.
Vagyis az előtérben lévő oszlop mögött úgy halad el a tárgy hogy az elmosódás belelátszik az oszlopba miközben az oszlop nem mosódhat el mert alig mozog de amúgy sincs azon a rétegen vector blur megadva.
Ha azonban nem kötöm össze a Z paramétereket a layer és vector blur között akkor nem nyúlik bele de a mozgó tárgynak a körvonalain kívülre sem nyúlik .
De így meg nem alakul ki a valódi filmes csíkhúzás amit egy igazi kamera rögzít.
Húzzon maga után csíkot az objektum de a húzott csík (mosódás) ne nyúljon bele a maszk objektumokba.
2015. aug. 24. 17:48
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!