Mi okozza PC-játékoknál ezt a bugot/jelenséget?
Figyelt kérdés
Az elmúlt években több PC-s játéknál hogy első végigjátszásra kevés illetve kevésbé látványos bug volt. Azonban 2-3 végigjátszásnál már az átvezetők elkezdenek "szétesni" és a játék egyre furcsább dolgokat produkál. Pl: Metro:LL - ben is minden rendben volt de a harmadik végigjátszás alatt már az átvezetőkben a karakterek nem helyükön állnak és össze vissza rángatóznak. Vagy pl. a Dead Space-ben ahol a 4-5. végigjátszásos mentésemben a hullák elkezdenek a a padlóba süllyedni pedig első alkalommal még normálisan a helyükön voltak. (eredeti verziókat használok)2015. júl. 16. 07:17
1/4 fail99 válasza:
A mentések milyen régiek? Egy idő után (főleg ha sokat használod "elkopnak" mivel az automentés módosítgat rajtuk kis mértékben. Cserélj mentés vagy esetleg kicsit csökensd a meghajtó terheltségét.(talán segít)
2/4 anonim válasza:
1) alapban s**zar programozás
2) Tervezett Elavulás. A programokat úgy írják/frissítik hogy egy idő után szétessenek.
Mentés az nem tud "elkopni", mivel digitális adat!
3/4 anonim válasza:
Sok frissítés is tartalmaz új bugokat. Ami egy x.yz verziónál jó volt az a frissítés után már bugos lesz. Ezért jönnek mindig az új update-ek + vannak bugokat amiket először nem veszel észre, mert a sztorira koncentrálsz, de miután tudod mi jön jobban figyeled magát a játékot.
4/4 anonim válasza:
A játék motorjának mentési meggondolatlanság/nem jó kivitelezés a bugok kulcsa
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!