Miért csinálnak mostanában egyre több ilyen fajta játékot?
Amibe semmi cél nincs csak az hogy épitesz egy házat aztán annyi(és ha a szervert frissitik akkor elveszik minden)
Mi értelme van az ilyeneknek? Semmi küldetés vagy történet nincs bennük.
Párat mondok:
Reign Of Kings
Rust
ARK: Survival Evolved
Stranded Deep
Rising World
izlesek es pofonok szoktak mondani.
en pl a gta5-ert nem adnek egy fillert sem, mig masnak csopog a nyala tole...
Nem szabad egy szintre hozni a Rust-ot meg a Rising World-t. A rising world úgy értelmetlen, ahogy van. De a Rust-al semmi baj nincs. És, ahogy az előző mondta: ízlések és pofonok.
Nem kell ráerőltetni másra véleményed.
(minecraftot miért nem írtad le? Mert annak tényleg semmi értelme)
Ezekben a játékokban a túlélés és a felfedezés a lényeg.
Azt hogy miért pont PC-n lett ez a divat nem tudom. Talán a Valve által létrehozott Early Acces miatt.
Egyébként minden platformnak megvannak a meghatározó stílusai: Nintendo-n például az ügyességi platformerek a menők. PC-n pedig a mobák, mmorpg-k és a stratégiák mellett pedig úgy látszik hogy most már a túlélős játékok is helyet kapnak.
A többség szereti ezeket a játékokat. Ez meg is látszik az eladásokon: a DayZ már 3millió eladott példány felett jár és a Rust is már meghaladja a 2milliót.
De tényleg ízlések és pofonok. Nekem például a remastered meg definitive címekből van már elegem. Szerintem pofátlan dolog egy régi játékot (sokszor nem is olyan régit) minimális javítással újra kiadni teljes áron. (DMC,Metro Redux,FF, RE címek) És mint az eladásokból látható, ezekre is van igény bőven. Főleg konzolokra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!