A játékfejlesztő cégek miért hagynak abba olyan játék sorozatokat amikből sok pénzük lehetne?
Ha én lennék a Valve főnöke, és látnám, hogy a DOTA2-ből, CS:GO-ból egy hónap alatt több pénz folyik be, mint bármelyik másik játékunkból több év alatt, akkor én sem erőltetném a dolgot. Minek kockáztassak sok millió dollárt és pocsékoljak rá rengeteg munkát egy single player FPS-re, mikor szinte nulla munkával lehet készíteni egy új DOTA2 skint, amire a gyerekek az utolsó fillérjüket is elköltik?
Igen, illene legalább a félbemaradt Half-life 2-t befejezni, de a játékosok fele úgyis rinyálna miatta, hogy "erre vártunk 5 éven át?".
És valljuk be: a HL már messze nem akkora név, mint hajdanán. Az első két rész megreformálta az FPS műfajt, de ha egy mai tizenéves leül elé, nem lát benne többet, mint bármelyik másik csőlövöldében. Közben felnőtt egy generáció, mások az igények.
Gazdasági döntések állnak mögötte ha nincs producer aki mögé állna egy-egy ilyen játék folytatásának akkor felesleges.
A legtöbb ilyen játék még a kilencvenes években volt népszerű és/vagy a két ezres évek elején, akik akkoriban játszottak mára felnőttek és nem vagy kevesebb idejük van játszani.
Ezekért és ilyesmikért nem fejlesztenek játék folytatásokat.
Azontúl ha mégis fejlesztenek akkor szupertitokban kell tartani mert a kiszivárogtatások miatt csökkenhet az érdeklődés és mindenki figyelme rájuk szegeződne. Valamint sokkal tovább is tart így fejleszteni mivel nincsen visszajelzés az emberektől, plusz még iszonyat jónak is kell lennie a folytatásnak mert ha csalódnak benne az emberek akkor a készítő cégben csalódnak(így volt ez a diablo 3-al).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!