Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » A Quake 3 miért jó játék még...

A Quake 3 miért jó játék még mind a mai napig?

Figyelt kérdés

Én nagyon szeretem ezt a játékot, mert én az ilyen valótlan fps-eket szeretem, ahol nagyon gyors játszmák vannak.


Mai napig játszom vele, mert egyszerüen minden részletében látszik, hogy kva jól meg van csinálva.


Jól néznek ki a pályák, a szereplők, a mozgások, nagyon dimamikus az egész mind a mai napig.


De hogyan tudta ezt elérni?


Mert pl ott van pl az unreal tournament, amiből még a 2004-es sem néz ki sztem annyira jól és összeszedetten, mint a quake3, a sima ut-ról meg nem is beszélve, mert azt megeszi reggelire.


Van egyébként valami modern játék, ami olyan jó, mint a quake3?


Quake4 nem tetszik. UT3-mat szeretem még.


2015. jan. 28. 20:32
 1/8 anonim ***** válasza:
Sokkal kidolgozottabb. A mi fajta gamereknek akiknek a grafika csak 10%, nem 90, azoknak a játékélmény, tartalom ill. sztori számít. Nézz meg egy CoDot: hány pálya van, 15-20? Ehhez képest az Unreal Tournamentben (amit egyébként én jobban bírok, mint a Quaket, de mindkettő nagyon jó játék) kb 40 map van, vagy még több, ha jól emlékszem, és 5 féle játékmód, különleges fegyverek, nem pedig a szokásos machine gun, shotgun meg pisztoly.
2015. jan. 28. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

jó, ezzel szemben a ut3 kvára nem népszerü.


unalmasnak tartják, meg fakónak, mert am tényleg elég trágyák a szinek benne, de az ujabb pályák már sztem elég jól néznek ki.


Meg egyébként is szerintem az a bajuk vele, hogy egyszerüen túl bonyolult az embereknek pl a warfare játékmód...

2015. jan. 28. 21:09
 3/8 anonim ***** válasza:

CoD Advanced Warfare mapok:

Included

Ascend · Bio Lab · Comeback · Defender · Detroit · Greenband · Horizon · Instinct · Recovery · Retreat · Riot · Solar · Terrace


Ez 13, van 1 bónusz amire tippem sincs, hogy érhető el de akkor legyen 14. Ezután egy külön DLC amiért még fizetned is kell (!) tartalmaz még 5 mapot.


A


AS-Frigate

AS-Guardia

AS-HiSpeed

AS-Mazon

AS-OceanFloor

AS-Overlord

AS-Rook


C


CTF-Command

CTF-Coret

CTF-CybrosisII

CTF-Darji16

CTF-Dreary

CTF-EternalCave

CTF-Face

CTF-FaceII

CTF-Gauntlet

CTF-HallOfGiants

CTF-High

CTF-Hydro16

CTF-Kosov

CTF-LavaGiant

CTF-Niven

CTF-November

CTF-Noxion16



C cont.


CTF-Nucleus

CTF-Orbital

CTF-Tutorial


D


DM-Agony

DM-ArcaneTemple

DM-Barricade

DM-Codex

DM-Conveyor

DM-CurseII

DM-CybrosisII

DM-Deck16II

DM-Fetid

DM-Fractal

DM-Gothic

DM-Grinder

DM-HealPodII

DM-HyperBlast

DM-KGalleon

DM-Liandri

DM-Malevolence

DM-MojoII

DM-MorbiasII

DM-Morpheus

DM-Oblivion



D cont.


DM-Peak

DM-Phobos

DM-Pressure

DM-Pyramid

DM-ShrapnelII

DM-SpaceNoxx

DM-Stalwart

DM-StalwartXL

DM-Tempest

DM-Turbine

DM-Tutorial

DM-Zeto

DOM-Cinder

DOM-Condemned

DOM-Cryptic

DOM-Gearbolt

DOM-Gharden

DOM-Leadworks

DOM-MetalDream

DOM-Olden

DOM-Sesmar

DOM-Tutorial


Unreal tournament, 70 map, mondjuk ebben a tutorialok is benne vannak. Még barátok közt is minimum 60 ingyenes map, ami mind a játékkal jött (!).


DeathMatch Edit


Q3DM0 - Introduction

Q3DM1 - Arena Gate

Q3DM2 - House of Pain

Q3DM3 - Arena of Death

Q3DM4 - Place of Many Deaths

Q3DM5 - The Forgotten Place

Q3DM6 - The Camping Grounds

Q3DM7 - Temple of Retribution

Q3DM8 - Brimstone Abbey

Q3DM9 - Hero's Keep

Q3DM10 - The Nameless Place

Q3DM11 - Deva Station

Q3DM12 - The Dredwerkz

Q3DM13 - Lost World

Q3DM14 - Grim Dungeons

Q3DM15 - Demon Keep

Q3DM16 - Bouncy Map

Q3DM17 - The Longest Yard

Q3DM18 - Space Chamber

Q3DM19 - Apocalypse Void


1v1 Edit


Q3TOURNEY1 - Power Station 0218

Q3TOURNEY2 - The Proving Grounds

Q3TOURNEY3 - Hell's Gate

Q3TOURNEY4 - Vertical Vengeance

Q3TOURNEY5 - Fatal Instinct

Q3TOURNEY6 - The Very End of You


Capture The Flag Edit


Q3CTF1 - Dueling Keeps

Q3CTF2 - Troubled Waters

Q3CTF3 - The Stronghold

Q3CTF4 - Space CTF


Quake 3, ez is 30 map. Quakeben mint mondtam nem vagyok annyira otthon, nem ismerem nagyon a gamemodeokat sem, de a 30 még mindig másfélszerese a 20-nak.


Meg akkor a gameplay, amit szintén említettem. A CoDban minden a grafikára fordítanak, szép fegyverek így, élethű növényzet úgy... és a játékélményre már egyszerűen nem telik. Ehhez képest mind a Quakeben, mind az Unrealben nem a mapok szépségében, hanem a kidolgozottságában rejlik a varázs. Az egész játék jól átgondololt és órákig le tud kötni bárkit (!) anélkül, hogy több tízórás kampányokat kéne előtte végigjátszanunk a mechanizmusok megértéséhez.


Persze nekem az Unreal testreszabhatósága is nagyot ütött: nagyon jó funkciónak tartom pl. a fegyverpreferenciát, ahol a saját ízlésednek/képességeidnek megfelelően állíthatod be a fegyverek rangsorát, és nem automatán a rakétavetőt tartja a játék a legjobbnak.


Meg persze az sem hátrány a multiplayerben, hogy nem történhet még véletlenül sem olyan, hogy Flak cannonod van, és valaki szembe jön egy "Golden desert eagle"-el ami egy harmadakkora fegyver, és alulmaradsz.

2015. jan. 28. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Én az UT-t egy minimálisan jobban szeretem a Quake-nél, de nem igazán jut eszembe más olyan minőségi shooter, mint ez a kettő. Az UT folytatások még talán. (Azért véleményem szerint a 2004-es UT sokkal jobban néz ki mint a Quake3.)


Ha egyszer elkészítenek egy jó játékot, ami nem csak azért jó, mert nincs helyette más, akkor az örökre jó marad. Kb ennyi a válasz.

Vannak pl. kissé elavult játékmechanizmusok, pl. az egyik személyes kedvencem, a Deus Ex-é. Itt elég kellemetlen mai fejjel lövöldözni, de a Quake-ben és az UT-ben már akkor is tökéletesen működtek ezek a dolgok. Nem fognak elavulni.

2015. jan. 29. 07:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Azért, mert mi "öreg" gamerek vagyunk, akik abban az érában nőttek fel, ahol ezek voltak a slágerjátékok. Quake 3 megjelenése óta rengeteg idő telt el, azóta totál megváltozott a videó játékipar plusz a játékosok ízlése, szokásai is.


Mostanában mindenki beéri az Battlefield/Cod játékokkal, mert nem nem tapasztaltak igazi aréna shootert, de ha kio is próbálják őket a régi mechanikák miatt kényelmetlennek érzik és rondának is a kopott grafika miatt.


Egyébként, hogy az utolsó kérdésre is válaszoljak:

Modern cuccok közül 2 játék is készülőben van és vicces, mert mindkettő játék szinte kiköpött UT2k4 és Q3.


A Reflex című játék akar lenni az új Quake 3, megdöbbentően hasonló mozgással és sebzéssel.

Egyébként jó cucc lesz, Steamen Early Acces-ként megtudod venni.


A másik készülő játék a Toxikk lesz, ami viszont UT vonalakat követ. Van benne double stafe jump, járművek stb.


Mindkét játék megjelenését izgatottan várjuk!


Viszont amíg ezeket várjuk, addig lehet pár kört szaladni a Nexuiz vagy a Warsow játékokkal. :)

2015. jan. 29. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Nem vagyunk/vagyok öregek, én 15 éves vagyok :p
2015. jan. 29. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:

én 25, tehát én "öreg" vagyok ilyen szempontból...


de am értitek, én pl nagyon sokat játszottam ut3-mal.


Meg is vettem pár honapja, de már az epic serverei sem mennek, a multiplayerben ugyanazok a kalóz szerverek mennek csak, mint amik pár éve is.


Pedig az ut3 nagyon jó játék szerintem. Mert ugy ahogy jól néz ki, szuper jármüvek vannak, a pályák sem utolsók, gyors lefolyású, stbstb...Meg ugye van ez a titan mod benne, ami kvára megnyomja a hangulatot.


Ezt ugy kell elképzelni, hogy ha összegyüjtöttél elég pontot akkor meg tudsz nőni titánná és akk le lehet sulytani a földre és mindenki meghalnak az emberek, meg nagyon gyors követős rakétavetőd lesz, meg shock rifle, ÉS ha még tovább gyüjtöd a pontokat, akkor MÉG nagyobb titánná lehet változni, de az már csak egy percig tart. És ha meghalsz, akkor felrobbansz, ugyhogy még akkor is szivatod az ellenfeleket.


Meg ugye az ut3-ban minden szereplő olyan, mint 100+ kilós lenne, ami teljesen helytálló, mivel hatalmas páncélzatuk van. Ehhez képést a régi UT-kban, meg a codokban nekem totál az az érzésem van, mintha mindenki egy pálcikaember lenne.

2015. jan. 29. 18:36
 8/8 A kérdező kommentje:
ezt a reflexet megnézem
2015. jan. 29. 18:44

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!