#8 nem értek egyet veled. Ha ahogy Te írod kihagyják és nem erőltetik a sárkányos részt, akkor gyakorlatilag egy második Oblivion jön ki a dologból.
Egyrészt a lényeg a teljesen új alapkoncepció volt, és az, hogy sok lehetséges út és befejezés álljon a játékos rendelkezésére, másrészt nem akarták belekényszeríteni a szereplőt a küldetések kereteibe.
Egyébként nagyon jól el lehet játszani vele szorosan a küldetést követve, de úgy is hogy nem csinálsz mást, mint kolbászolsz a térképen körbe-körbe.
Azt aláírom, hogy a sárkány-harcok iszonyat nevetségesen egyszerűek. Gyakorlatilag egy sárkányt kisujjból lealázok, de egy óriás egy ütéssel hazaküld.
Viszont ami a játék nagy előnye, hogy a rendszere módosítható és kiegészíthető. Számtalan egyensúlyozó mod van már a neten, amivel a vélt vagy valós hibáit javítgatják a kreatívabb játékosok. Ergo: ha neked a játék nem jön be, akkor valószínűleg a nem találtad meg a megfelelő modot, ami számodra tökéletessé teszi.
Még egy dolog, ami nem tartozik ide szorosan: a kezét eltörném annak az idiótának, aki a magyarítást "csinálta" hozzá. Az, hogy egy bugos vacak lesz tőle a játék egy dolog, de a városneveket miért kell lefordítani?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!