Mitől lett volna jobb PC játék a Harry Potter and the Deatly Hallows?
Szerintetek már az alapkoncepció is rossz? Ha igen, mire változtatnátok?
Szerintetek lehetett volna pl. olyan sandbox játékmechanika, mint pl. a LEGO Harry Potternél, vagy a Harry Potter 5/6 játékoknál?
Pl.: van egy kisebb, szabadon bejárható játéktér (pl.: a Halál Ereklyéi 1. részében mondjuk ez a Deani erdő, vagy Grimmauld tér. Itt interakcióba lehet lépni Ronnal, Hermionéval, miniküldetések, challenge-k vannak, esetleg extrák kioldhatóak. A játék története amúgy egy lineáris misszióhalmaz, amit félbe lehet hagyni,meg folytatni. Tehát ha mondjuk egy pályát (a minisztérium) félbehagyok, visszakerülök a Grimmauld térre és szabadom mászkálhatok.
Ha szerintetek működött volna a fedezékrendszeres TPS, mit kellett volna javítani a játékmenetben?
A baj azzal volt hogy a játék egy Uncharted/Gears of War klón lett
Sajnos az első három rész platformer elemeit nem lehetett beleépíteni, nem is álltak volna jól a játéknak esetleg a leírt sandbox közeg tényleg ütős lehetett volna es hogy nem csak a kastélyban lehet mászkálni
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!