Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Mitől lett volna jobb PC...

Saavedro kérdése:

Mitől lett volna jobb PC játék a Harry Potter and the Deatly Hallows?

Figyelt kérdés

Szerintetek már az alapkoncepció is rossz? Ha igen, mire változtatnátok?


Szerintetek lehetett volna pl. olyan sandbox játékmechanika, mint pl. a LEGO Harry Potternél, vagy a Harry Potter 5/6 játékoknál?


Pl.: van egy kisebb, szabadon bejárható játéktér (pl.: a Halál Ereklyéi 1. részében mondjuk ez a Deani erdő, vagy Grimmauld tér. Itt interakcióba lehet lépni Ronnal, Hermionéval, miniküldetések, challenge-k vannak, esetleg extrák kioldhatóak. A játék története amúgy egy lineáris misszióhalmaz, amit félbe lehet hagyni,meg folytatni. Tehát ha mondjuk egy pályát (a minisztérium) félbehagyok, visszakerülök a Grimmauld térre és szabadom mászkálhatok.


Ha szerintetek működött volna a fedezékrendszeres TPS, mit kellett volna javítani a játékmenetben?


2014. dec. 11. 15:15
 1/2 anonim ***** válasza:

A baj azzal volt hogy a játék egy Uncharted/Gears of War klón lett

Sajnos az első három rész platformer elemeit nem lehetett beleépíteni, nem is álltak volna jól a játéknak esetleg a leírt sandbox közeg tényleg ütős lehetett volna es hogy nem csak a kastélyban lehet mászkálni

2014. dec. 11. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Igazából szerintem nem igazán hajaz a fenti játékokra, egyszerűen 0 ötletük volt és szartak bele. De azért jó spekulálni, hogy mitől lett volna jobb, ezért érdekel a Ti ötletetek is.
2014. dec. 11. 19:47

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!