A régi játékoknál csak grafikában jobbak az újak vagy
a játékmenet is fejlődik?
Figyelt kérdés
2014. nov. 22. 17:09
1/6 anonim válasza:
Minden téren fejlődtek, de sajnos a legtöbb tucatjáték, és erősen érződik rajta hogy a pénzért csinálják. Magyarán megállt a tudomány. Minden fejlődött de az összkép nem jó.
2014. nov. 22. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
2/6 anonim válasza:
Valahogy úgy van, ahogy az előző mondja..
Vannak még gyöngyszemek, összképben nem mondanám hogy a mai játékipar jobb lenne pl. a 2002-2004 körüli felhozatalnál. Nem jobb, nem rosszabb, hanem más.
Pl. Kicsit egykaptafa minden.. Minden TPS rendszer szinte ugyanaz, minden FPS rendszer szinte ugyanaz (rázkódó kamera, ironsight, tps-nél vállnézet, kissé oldalas kameranézet, stb).
Érdemes minden korszakból játszani, ne befolyásoljon senkit az aktualitás.
2014. nov. 22. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
3/6 anonim válasza:
A játékmenetben szerintem sok fejlődési potenciál nincs. Az ugyanis nem kötődik annyira a technológiához, mint a grafika. Sok régebbi játéknak fejlettebb a játékmenete, mint a legtöbb mostaninak.
2014. dec. 20. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
4/6 anonim válasza:
virtuális világ első 3D-s megnyilvánulása-hangok forradalma-játéktechanikák forradalma-Grafika forradalma(ennek a végén járunk most)-Virtuális világ mi világunkba való beillesztése(ezen dolgoznak most, oculus rift, és a többi VR eszköz)- Nem csak grafikában jobbak, de még nem indult be igazán a következő "forradalom". Meg... a mai játékok nem jobbak, legalábbis a többségük nem. A mai játékipar üzletből megy, nem kreativitásból, mint régen, ez tény. Határidők, költségvetések, ésatöbbi. Régen addig dolgoztak egy játékon amíg jó nem lett végül, és használták a kreativitást. Mára ez sokkal robotikusabb, pénz és idő függőbb.
2014. dec. 21. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
5/6 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat! 5-6 éve nem próbálom ki a játékokat és mindig ledöbbenek a Youtube videóknál, illetve a MediaMarktban látottakon. :)
# Azért szerencsére az elüzletiesedésre is van ellenpélda, pl. a Blizzard lemondta a Titan kiadását "mert nem lett elég jó" (Monjduk lehet mondani hogy hosszú távon szívtak volna az arcvesztés miatt)
2014. dec. 22. 11:43
6/6 anonim válasza:
"nem lett volna jó", ezt úgy is lehet értelmezni hogy nem akartak úgy járni mint a CoD, és társai amik sablon és/vagy bugok miatt sokat buktak. Vannak még becsületes játékfejlesztők, de ezek többnyire indie csapatok.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!