Technic Launcher-ben nem hajlandó elindulni jó néhány modpack. Mit tehetek vele?
A következő történik: kiválasztom a modpacket, letölti a vagy csekkolja a hozzá tartozó fájlokat, és mikor beindulna a Minecraft (bezáródik a Launcher ablak), nem indul be, hanem visszadob a Launcher-be.
Eredetis vagyok, tehát nem a Launcher-ben van a gáz, egyik haveromnál is ugyanez a gond.
A következőt vettem észre, mégpedig hogy csak azok a modpacket nem hajlandóak elindulni amik 1.6.x vagy afölötti MC verziót használnak. A Tekkit Classic, Hexxit, és Voltz beindul, és spec azt tudom hogy ezek közül egyik se 1.6.x, vagy afölötti.
Eddig azt derítettem ki, ha minden igaz, hogy a 64-bites JAVA a ludas, egész pontosan a Version 8 Update 20 (build 1.8.0_20-b26) fut jelenleg a gépemen. És nem szándékozom lecserélni egy régebbi verzióra, más programhoz is szükségem van erre a verzióra.
Találtam is egy oldalt ahol elvileg ennek a problémának a kiküszöböléséről írnak:
nem értek annyira angolul hogy pontosan értsem is hogy mit hogyan, bár elvileg csak le kell tölteni egy fájlt és egy adott mappába tenni (aztán persze lehet rosszul értelmeztem) a gond ezzel csak az, hogy az a mappa amiről szó van, nekem nem létezik (egyik modpackon belül sem).
Bocs hogy hosszú lett :) Remélem más is találkozott a problémával amit tudott orvosolni, örülnék valami megoldásnak, előre is köszi :)
Nekem sem megy egy MODPACK!!!
A Haveromnak meg pont az a MODPACK megy, ami nekem nem, tehát szerintem ez WINDOWS_ban is függ, most arrol van szó, hogy hanyas a Windows-od, mert nekem win8-as :)
Remélem segíthettem:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!