Miért nem indul a Minecraft shaders moddal?
Szóval felraktam a Shaders modot a Minecrafthoz. El tudom indítani a játékot a beállításokig stb., de mikor a mapot akarom betölteni, betöltés végén kilép a játékból.
Ha beállításoknál kikapcsolom a Shaders modot akkor elindítja...
Rendszerigény bőven megvan.
Ezt kifejtenéd bővebben kérlek?
Lehet tenni valamit ellene?
Hàt azt a videkàrtyàrtyàt nem nagyon az àrnyèkolàsra talàltàk ki. Ezekre inkàbb az nvidia alkalmas.
Most adok egy pàr sablon szöveget: próbàld újrarakni a vidikàrtya driverèt, rakd újra a minecraftot.
Hát nem azért, de olyan nincs, hogy egy kártyád árnyék számolásra találjanak ki..
Program szinten nincs nagy különbség árnyék render és síma render között......
Szóval: Ha esetleg egy logot láthatnék többet tudnék segíteni.
[17:03:23 INFO]: Client> Info log: /shaders/composite1.fsh
[17:03:23 INFO]: Client> WARNING: 0:189: Only GLSL version > 110 allows postfix "F" or "f" for float
[17:03:23 INFO]: Client> WARNING: 0:189: Only GLSL version > 110 allows postfix "F" or "f" for float
[17:03:23 INFO]: Client> WARNING: 0:205: Only GLSL version > 110 allows postfix "F" or "f" for float
[17:03:23 INFO]: Client> WARNING: 0:205: Only GLSL version > 110 allows postfix "F" or "f" for float
[17:03:23 INFO]: Client>
[17:03:23 INFO]: Client>
[17:03:23 INFO]: Client>
[17:03:23 INFO]: Client> An unrecoverable stack overflow has occurred.
[17:03:23 INFO]: Client> #
[17:03:23 INFO]: Client> # A fatal error has been detected by the Java Runtime Environment:
[17:03:23 INFO]: Client> #
[17:03:23 INFO]: Client> # EXCEPTION_STACK_OVERFLOW (0xc00000fd) at pc=0x613dd637, pid=1500, tid=5804
[17:03:23 INFO]: Client> #
[17:03:23 INFO]: Client> # JRE version: Java(TM) SE Runtime Environment (7.0_60-b19) (build 1.7.0_60-b19)
[17:03:23 INFO]: Client> # Java VM: Java HotSpot(TM) Client VM (24.60-b09 mixed mode, sharing windows-x86 )
[17:03:23 INFO]: Client> # Problematic frame:
[17:03:23 INFO]: Client> # C [ig7icd32.dll+0x3cd637]
[17:03:23 INFO]: Client> #
[17:03:23 INFO]: Client> # Failed to write core dump. Minidumps are not enabled by default on client versions of Windows
[17:03:23 INFO]: Client> #
[17:03:23 INFO]: Client> # An error report file with more information is saved as:
[17:03:23 INFO]: Client> # C:\Users\Norby\AppData\Roaming\.minecraft\hs_err_pid1500.log
[17:03:23 INFO]: Client> #
[17:03:23 INFO]: Client> # If you would like to submit a bug report, please visit:
[17:03:23 INFO]: Client> # [link]
[17:03:23 INFO]: Client> # The crash happened outside the Java Virtual Machine in native code.
[17:03:23 INFO]: Client> # See problematic frame for where to report the bug.
[17:03:23 INFO]: Client> #
[17:03:23 INFO]: Client> AL lib: (EE) alc_cleanup: 1 device not closed
[17:03:23 SEVERE]: Game ended with bad state (exit code 1)
[17:03:23 INFO]: Ignoring visibility rule and showing launcher due to a game crash
[17:03:23 INFO]: Deleting C:\Users\Norby\AppData\Roaming\.minecraft\versions\1.7.5-ShadersMod2.3.15\1.7.5-ShadersMod2.3.15-natives-1066702903153
[17:03:23 WARNING]: Couldn't delete C:\Users\Norby\AppData\Roaming\.minecraft\versions\1.7.5-ShadersMod2.3.15\1.7.5-ShadersMod2.3.15-natives-1066702903153 - scheduling for deletion upon exit
bnmbmb
Hát nem a shaders mod száll el, hanem maga a Java VM.
Milyen java van feltelepítve, mert lehet, hogy frissíteni kellene.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!