Vettem egy Battlefield 3 Prémium játékot PS3 ra, hazaértem kicsomagoltam és a prémiumos aktivációs kód nincs benne! Mi a teendő? Többi lent
Figyelt kérdés
Ilyenkor mi a teendő ha a bolt azt mondja hogy vásárlás után nincs reklamáció, meg hogy miért nem bontottam ki még a boltban az eladó jelenlétében? De őszintén ki gondolt erre hogy ilyesmi történik? Segítség!2014. máj. 29. 22:15
1/1 anonim válasza:
A Support-hoz kell menni a hátoldalán találsz egy telefonszámot.. és azt kell felhívni ha ott se tudnak semmit se tenni akkor nincs teendő! (ha látsz a hátulján egy szürke csíkót akkor azt kell lekaparni és ott lesz az aktivációs kod)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!