Mi az a pixelpontos lövés, és miért "bukott el a CS:Source? Ha versenyszerűen szeretnék CS -vel játszani, akkor az 1.6 -al, vagy a Source -al érdemes játszanom?
Valahol olvastam, hogy a CS:S nem nagyon nyerte el a játékosok tetszését, és nem értem hogy miért. Alapból szebb is a játék, jók a hangok, rendes fizikai motor van benne, az 1.6 -tal ellentétben, ennek ellenére mégis sokan fikázzák. Miért?
A másik, hogy szeretnék elkezdeni versenyszerűen játszani, de nem tudom hogy melyikkel lenne érdemes többet foglalkozni. CS:S nagyon tetszik, legszívesebben azzal kezdenék el warozgatni meg hasonlók, de ha ennyire utálja a játékosok többsége, akkor lehet, hogy nem is lesznek versenyek? A CS:GO meg nem igen tetszik, mert a CS-hez képest szerintem túl sokat változott. Egy oldalon olvastam erről, hogy a pixelpontos lövést ami CS:S -ben is van, felváltotta a fegyverek random szórása.
SOk kérdés ez, de remélem rendesen érthetően leírtam.
Marha sokan játszák a cs:go-t legalábbis magyarokat ismerek párat...
A pixelpontos lövés....hát rákerestem semmi értelmeset nem találtam úgyhogy tippre tudok csak mondani bmit....
szerintem máshogy mondva írja le legjobban pontos pixel lövés... amikor tudod hol vannak a hit zone-ok és annak e pixel vastagságú szélét (is) el tudod találni..esetleg a kilógó hitbox pixeleit is megtudod lőni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!