A Minecraftban hogy lehet azt hogy a szörnyek nappal ne égjenek el? Hogyan lehet még azt hogy szörnyek nem spawnolnak de amit mi tojásokat teszünk le azok megmaradjanak?
Ruhás szörnyek nem égnek el nappal (pl zombi páncélban).
Spawnt pluginnal lehet megoldani, pl worldedit->worldguard terület levédés, flag-gel a mob éledés letiltása, vagy multiverse-core és a hozzáadott világban lelőni a mobéledést (bár akkor lehet a tojás se fog éledni).
Ha azt akarod, hogy a szörnyek reggel ne égjenek el, sztem csináltak már rá plugint, keresgess a [link] oldalon.
Csak hogy elmagyarázzam:
a /gamerule parancs bizonyos játékszabályokat módosít, így a játékmód (gamemode) vagy a mobok generálódása (doMobSpawning). A "/doMobSpawning <true> vagy <false>" parancsokkal ki-vagy bekapcsolhatod a mob-létrehozási ciklust (loop, ha így jobban tetszik). Így lesznek szörnyek, csak nem generálódnak sehol (kivéve tojás és spawner block).
Az elégésre: csak az "undead" lények égnek el nappal, vagyis a csontváz, a zombi és az endermen. Ezt maximum pluginnel vagy moddal lehet változtatni, ha nem akarsz saját modot írni. Ha szeretnél egy zombifarmot, de a napfényben, akkor használj vizet. Jobb ötletem nincs.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!