Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Hogy lehetek "nagy" játékok...

Hogy lehetek "nagy" játékok készítője?

Figyelt kérdés

Hogy lesz az emberből olyan szinten profi programozó hogy mint pl összetudnak hozni egy Bf4-et vagy halo 4-et?

Hogy indultak ezek az emberek? Még ha C-ben meg is tanulok programozni akkor sem hiszem hogy ilyen műveket tudok majd készíteni. Hogy lehet elkezdeni ezt az életpályát?



2013. dec. 12. 21:34
 1/3 anonim ***** válasza:
BF4-en meg Halo 4-en 100-200 ember dolgozik több mint 2 évig, kezdjük ott...
2013. dec. 12. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Először is jó tisztázni, hogy enginet akarsz vagy egy enginere építeni, mert teljesen más a két dolog. Amúgy rengeteg ingyenesen felhasználható motor van, unity elég egyszerű, cryengine nagyon pofás, udk meg szintén egyszerű, ezekkel már lehet egyedül dolgozni mint indie fejlesztő. (ezek csak a nevesebbek, nyilván játékfüggő, hogy mi kell.)
2013. dec. 12. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Ha azt tervezed, hogy egy ilyen nagy cégnél dolgoznál, akkor rendesen kösd fel a gatyát. Az a programozás, amit ők használnak a játékok készítése során itthon egyetemen sem tanulható. Mivel minden 2. ember tud C-ben programozni, azzal nem sokra mész, nem pláne, hogy akár középiskolában is lehet tanulni.

Én azt javasolnám, hogy szerezz egy emelt szintű informatika/matek érettségit kb 80%-felett, és mellé más reál érettségit. A továbbtanulási pontszámításban ezekkel meg nyelvvizsgával + esetleg OKJ bizonyítvánnyal esélyed lehet bekerülni a BME-re, esetleg az óbudaira, vagy hasonló komolyabb helyre, ahol érdemben is foglalkoznak programozással.


DE! Mielőtt minden szabadidőd fanatikus programozástanulásba ölnéd, fontos tudnod, hogy a matek sokkal fontosabb egy programozónak is. Ez halál komoly. A leendő programfejlesztő mérnökök, akiknek a programozás a kisujjukban van, százára buknak meg az egyetemeken (igen, több száz embert ezért rúgnak ki) mert az a fránya matek nem megy.


Nem tudom, hogy hány éves vagy, vagy hogyan is gondolod ezt, de én a leírtak szerint terveznék. Arról pedig álmodni sem mernék, hogy otthon megtanulok programozni, használok valami ingyenes enginet + van egy jó ötletem egy játékhoz és egyszer csak egyedül megcsinálom. Az általad említett BF4, vagy Halo 4 költségvetése száz milliós összegekben mérhető, és a korunk legprofibb mérnökei készítik éveken keresztül. Ehhez a szinthez egyedül nem lehet felérni, ezért inkább tanulj hosszan, unalmasan, nehezen, és lesz esélyed jó cégnél dolgozni.

2013. dec. 12. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!