Mennyire gáz számítógépes és egyéb konzolos játékokkal játszani?
Szerintem ne az legyen a szórakozás mércéje, hogy "gáz-e" egy adott játékkal játszani. Mennyire gáz? Nem tudom, hogy mi alapján lehet eldönteni,, már ha el lehet.
A fiatalabb generációk körében egyre terjed ez a szórakozás. Kb 5 éve lehet, hogy lebüdöskockáztak, ha szerettél a haverokkal pl COD-ozni. Ma már én azt látom (és a baráti körömben is tapasztalom), hogy kezd tényleg a jövő kulturájának részévé válni és túl fogunk lépni azon a kisstílű felfogáson, hogy nyomorék kocka minden gamer.
Lányok is játszanak ugyan úgy hardcore játékokkal, mint fiúk, csak nyilván kisebb arányban. Gondolok ezzel mmorpg-re, moba-ra, tps-re és akár fps-re is. A nem jelentkételen.
Azért van most ennyi X-Box reklám, mert egy új generáció kezdetén vagyunk, jelennek meg kisebb új technológiák, komolyabb játékmotorok, stb. Ezen kívül a konzolok forgalmazóinak hasznot jelent, ha kulturává, akár művészetté emelik a játékipar munkáit.
Játssz azzal, amivel van ízlésed, ami szórakoztat. Szerintem ne a mások által gáznak látott szórakozást kerüld, mert az nem is szórakozás.
A leírtak alapján félreérthető, hogy lány vagy-e és hogy mit szeretnél valójában megtudni. Ha randira kell valami tanács, akkor nyugodtan mondhatod, hogy szeretsz játszani. Én biztos mondanám, ha felmerül a téma. Ha vagy elég szofisztikált, mondhatsz róla általános közhelyes dolgokat a szépségéről, hogy szerinted komolyan is lehet venni, ilyesmi. Ha van néhány érved, akkor nem ezen fog múlni a randi.
Ha most azt mondom, hogy 18 éves fiú vagyok, akkor változnak a tények?
lekockaznak mert aki nem szokott jatszani az azt hiszi hogy minden gamer egy elettelen luzer aki egesz nap csak wow-ozik
meg a media is ratesz egy lapattal, neha reklamoz egy jatekot, utanna meg mutatjak a hirekben hogy valaki lemeszarolt par embert mert bekattant valami jatektol, ami lehet nem ugy volt, de konnyu rafogni a jatekra
sokan tudjak kikapcsolodaskent hasznalni a jatekokat, 25-30 eves korosztalybol levo ismeroseim kozt sokan jatszanak baratno vagy akar csalad mellett, eggyikunk sem tekint ugy erre hogy gaz lenne
Köszi az eddigi válaszokat. Kedves második, itt most nem arról van szó, hogy valaki 18, vagy 20. Én arra gondoltam, hogy mondjuk középsulis az ember, egyetemista, vagy családja van, esetleg nyugdíjasként játszik. Egyébként fiú vagyok. Azt a randi dolgot meg nem konkrét randi miatt kérdeztem, hanem úgy általánosságban. Mert azért lehet itt mondani, hogy vállald fel önmagad, meg hasonló. De amit a közösség jó nagy része elutasít, azt szerintem jobb eltitkolni, titokban űzni.
Harmadik: ezt a játék agresszívvá tesz dolgot én sem értem. Én például sosem voltam egy agresszív típus, de azért mindenkiben van valmennyi agresszió is. Na a COD és haonló játékok pont jók voltak az ilyenek kiélésére.
Amúgy mi a véleményetek arról, hogy sokak szerint a számítógép rossz, mert egy virtuális világ?
Szvsz ez alapján a könyvek is egy nem létező világot teremtenek meg. És hiába mondják, hogy a könyv a fantáziát fejleszti. Mert pl. a stratégiai játékok meg a gondolkodást. Mondom ezt úgy, hogy én szeretek olvasni. Azt azért megjegyezném, hogy vigyázni kell a számítógéppel, nem szabad, hogy az legyen az élete valakinek. Mármint az emberi kapcsolatokat nem helyettesíti. Az utolsó dolog, amit még hozzá szeretnék ehhez fűzni, az az, hogy azért hiába virtuális a számítógépes világ, az emberekből a játék nagyon is valós érzelmeket válthat ki. Az pedig már a való élethez tartozik.
Ennyit szerettem volna leírni, most jöhetnek az újabb kommentek.
Előző vagyok: még 1 megjegyzés. Egyszer egyik ismerősöm leszólt a játék miatt. Kinevettem, majd megjegyeztem, h a napi 12-15 óra facebookozással még mindig többet tölt a neten (szgép+telefon), mint én. Elismerte az igazam és elnézést kért a beszólásért.
A lényeg, h az emberek szabadidejük nagyrészét ilyen-olyan onlinevilágban töltik. Hogy ez most egy játék, vagy fórum, közösségi oldal teljesen mind1.
Igen, az előző komment szépen rátapintott a lényegre.:D Aki kineveti a "kockákat", az is ugyan olyan "kocka" azzal a különbséggel, hogy nem a haverjaival lövik egymást agyon egy fps játékban, hanem facebook-on, vagy valami portálon lóg. Szerintem el kell fogadnunk, hogy ez a kultúránk részévé kezd válni. Néhány generáció múlva akár úgy is tekinthetnek a videojáték-gyártásra, mint a filmgyártásra.
A virtuális világokat, amit pl. egy MMORPG ad, azért tartják sokan veszélyesnek, mert ha nincs meg a mértéktartás, az ember fontosabbnak fogja tartani, hogy a netes világában érjen el eredményeket, ott "legyen valaki". Valóban szórakoztatóak tudnak lenni, de veszélyes is lehet. Egy könyv is egy fiktív világba vihet minket, de nem okozhat olyan függőséget, mint pl. egy MMORPG, mert a könyv nem adhat olyan interaktív, vagy közösségi szórakozást, mint a számítógép.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!