Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » A PS Plus előfizetésnél...

TaKy99 kérdése:

A PS Plus előfizetésnél nektek jól jelzi a lejárati dátumot? (Bővebben lent)

Figyelt kérdés

2013 Áprilisban és Szeptemberben volt olyan akciója a Sony-nak, hogy 1év és + ajándék 90 nap PS Plus tagság.


Áprilisban a Store-on vettem egy ilyen terméket. Ha megnézem az XMB >PlayStationŸNetwork > Checking PlayStationŸStore usage > Services List Ott nekem csak 1 év lejárati időt hozott. 2014 may (Mivel volt 2013 májusig érvényes előfizetésem.)

A Sony telefonos ügyfélszolgálata azt a tájékoztatást adta, hogy egyszerre csak egy terméket jelenít meg, ezért, ha lejárt az egy év majd akkor aktiválja a 90 napot.


Majd szeptemberben kedvezményesen jutottam kártyához és pont +90 napos akció volt megint.

Érdekes módon hozzáadott még egy évet az érvényességhez, de a 90 nap megint sehol. (2015 may)


A problémám az, hogy mindenhol (trans. history, szolgáltatások, stb) csak 12 hónapot ír, sehol nem jelenik meg a plusz 2x 90 nap.


A lényeg: Haverral beszélgettem, és neki meg kapásból az 1 év + 3 hónapot mutatja. Azaz 2013 Szeptemberében aktiválta és 2014 december a lejárat. Mutatta is!


Most akkor ez hogy van?

Sajnos a telefonos ÜFSZ egy vicc. Írásban lehet valahol reklamálni?



2013. nov. 6. 10:48
 1/2 anonim ***** válasza:

[link]

lehet de a magyar az olyan hogy 1 hete küldtem nekik most sincs válasz.

2013. nov. 7. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

köszi, megpróbálom, hátha


info@playstation.hu

2013. nov. 8. 11:03

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!