Tudtok mondani a skyrimnek 5 pozitívumot?
Szerintem is az, de az azért erős túlzás, hogy nincs pozitívuma. Akik szeretik ezt a 'műfajt', azok nem hiába kedvelik a játékot, elég részletes.
Bár mondom, én sem szeretem, pontosabban nem érdekel.
A Mass Effect, bár a kedvencem, szinte teljesen más műfaj, mint a Skyrim. Az ME egy akció-kaland-TPS néhány RPG elemmel, míg a Skyrim egy nyitott világú RPG.
De tessék, pozítivumok: nyitott világ. Majdnem azt csinálsz amit akarsz, akkor amikor akarsz. Vándorolhatsz csak nézve a tájat, csinálhatsz küldetéseket, stb., nincs kötött játékmenet, mint mondjuk az ME-nél.
Változatos: Kismillió küldetés van, amik egy része "random" és ismétlődő. A másik rész pedig jól megírt, kis sztorik, amikben néha még választhatsz is, hogy oldod meg. Ezen felül olyan irányba fejleszted a karaktered, (amit 10 faj közül választhatsz), amilyenbe akarod. Nincsenek kasztok, ahogy fejleszted a képességeid, úgy lesznek azok jobban, és kész, így gyakorlatilag bármilyen karaktert megalkothatsz, a sima harcos-mágus-rough felosztáson kívül is.
Letisztult irányítás és harc. Nincs szükséged három kézre a harchoz és a karaktered irányításhoz, mint anno a Morrowindban, vagy mondjuk a Fable 1-ben, és nem tudom, honnan-hova portoltak, de jó munkát végeztek. Még nem tartok ötnél, de amit leírtam, ha akarod külön szedem öt különböző részre, vagy akár írhatnék is hozzá, tehát felmerül a kérdés: "tovább is van, mondjam még?" :D
Szerintem a harcrendszer sem primitív. Vagy legalább is nem primitívebb, mint bármely hasonló játéknak. Jó, nincsenek külön képességek, de mondjuk az általad említett Fable (legalábbis az egy) harcrendszere se sokkal másabb.
Nos, az hogy unalmas, nem tudom hová tenni. Talán arra vezethető vissza, hogy nincs meghatározott sztorivonal (illetve van, de az igazából csak egy hosszított tutorial inkább...), vagy nem tudom.
Én elfogadom hogy neked nem tetszik, nem tetszhet mindenkinek, egyértelmű, csak azt ne mondd hogy nincs pozitívuma ;)
Meg kell, hogy védjem a Skyrimet! Nem azt mondom, hogy nincsenek hibái de a legjobb RPG amivel valaha játszottam!
1: A szabadság határtalan. Még ha nincs aktíválva küldetésed akkor is kismillió elfoglaltságot találsz.
2: Az irányítás teljesen felhasználóbarát. Akármit kombinálhatsz akármivel(fegyver, mágia, védelem, + a sárkánykiállítások és mind az egéren elérhető).
Az egéren és mozgásbillentyűkön kívűl kb. 5-6 gomb elég a játék egészéhez!
3: Hosszú(200-300 óra) és változatos ahoz képest, hogy az alap játék csak 6GB, miközben a mai játékok inkább közelítenek a 20GB-hoz 10-20 óra játékidővel!
4: A Creation Engine szépen duruzsol ha jó gépen döngetik. A fizika valós, a grafika gyönyörű(10/8) és részletgazdag, az NPC-k nem csak lődörögnek, a karakterek érzelmei tükröződnek az arcukon, a természet él.
5: A fejlődési rendszer. Az fejlődik amit használsz és pont! Mint az életben.
Nem hibátlan de mondjon valaki egy hibátlan játékot!
;-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!