Lehet left 4 dead 2-ben, split screenben egyszerre billentyűzettel és kontrollerrel is játszani?
Igen.
Ha nem Xbox controllered van, akkor le kell töltened a Xbox Controller Emulator-t. "x360ce"
1. Rakd be a játék főkönyvtárába, majd indítsd el. Konfiguráld a Controllered az emulátor programmal, majd katt a mentésre, ekkor kapsz egy xinput fájlt a főkönyvtárban. Ekkor erre az egész emulátorra meg a fájlaira jobb klikk, másolás és másold be a Left 4 Dead 2 főkönyvtárában lévő "bin" fájlt. Ekkor kérdezi hogy a xinput fájlt felül akarja-e írni, igen, persze.
Miután bele másoltad, nyisd meg a mappát és a benne lévő "x360ce" konfigurációs fájlát. Ott látni fogod ezt:
[Mappings]
PAD1=IG_d8d01000804111e28001444553540000
PAD2=
PAD3=
PAD4=
A PAD1-es elötti betűs-számos izét másold át a PAD2-re, a PAD1-ről pedig töröld ki, majd mentsd el.
2. A Left 4 Dead 2 főkönyvtárában lévő "left4dead2" mappában van a "cfg" mappa, nyisd meg és az abban lévő "360controller" nevű fájlt nyisd meg jegyzettömbbel, töröld ki az egészet és másold bele ezt:
unbindall // Prevent mouse/keyboard control when gamepad is in use (to prevent autoaim exploit)
joystick 1
joy_advanced "1" // use advanced joystick options (allows for multiple axes)
joy_name "L4D Xbox360 Joystick Configuration"
joy_advaxisx 3 // x-axis controls GAME_AXIS_SIDE (strafing left and right)
joy_advaxisy 1 // y-axis controls GAME_AXIS_FORWARD (move forward and back)
joy_advaxisz 0 // z-axis is treated like a button
joy_advaxisr 2 // r-axis controls GAME_AXIS_PITCH (look up and down)
joy_advaxisu 4 // u-axis controls GAME_AXIS_YAW (look left and right)
joy_advaxisv 0 // v-axis is unused
joy_forwardsensitivity -1.0 // movement sensitivity
joy_sidesensitivity 1.0
joy_forwardthreshold 0.1 // movement dead zone settings
joy_sidethreshold 0.1
joy_pitchsensitivity 1.0 // look sensitivity
joy_yawsensitivity -1.5
joy_pitchthreshold 0.1 // look dead zone settings
joy_yawthreshold 0.0
joy_variable_frametime 1
joy_autoaimdampenrange 0.85
joy_autoaimdampen 0.5
joy_lowend 0.65
joy_lowmap 0.15
joy_accelscale 3.0
joy_accelmax 4.0
joy_response_move 5
joy_response_look 1
joy_autoaimdampen 0.3
joy_autoaimdampenrange 0.85
joyadvancedupdate // advanced joystick update allows for analog control of move and look
// Alternate control 1
bind "0" "slot10"
bind "1" "slot1"
bind "2" "slot2"
bind "3" "slot3"
bind "4" "slot4"
bind "5" "slot5"
bind "6" "slot6"
bind "7" "slot7"
bind "8" "slot8"
bind "9" "slot9"
bind "a" "+moveleft"
bind "c" "+voicerecord"
bind "d" "+moveright"
bind "e" "+use"
bind "f" "impulse 100"
bind "h" "motd"
bind "m" "chooseteam"
bind "q" "lastinv"
bind "r" "+reload"
bind "s" "+back"
bind "t" "impulse 201"
bind "u" "messagemode2"
bind "w" "+forward"
bind "x" "+mouse_menu QA"
bind "y" "messagemode"
bind "z" "+mouse_menu Orders"
bind "`" "toggleconsole"
bind "SPACE" "+jump"
bind "TAB" "+showscores"
bind "ESCAPE" "cancelselect"
bind "SHIFT" "+speed"
bind "CTRL" "+duck"
bind "F1" "Vote Yes"
bind "F2" "Vote No"
bind "F5" "jpeg"
bind "MOUSE1" "+attack"
bind "MOUSE2" "+attack2"
bind "MOUSE3" "+zoom"
bind "MWHEELUP" "invprev"
bind "MWHEELDOWN" "invnext"
// controller2 bindings
cmd2 +jlook // enable joystick look
cmd2 bind "A_BUTTON" "+jump;+menuAccept" // (A) button - Jump -menuAccpt allows us to make selections on hud menus
cmd2 bind "B_BUTTON" "+reload" // (B) button - Reload
cmd2 bind "X_BUTTON" "+use" // (X) Use
cmd2 bind "Y_BUTTON" "lastinv" // (Y) button - swap pistol/rifle or z_abort -used to respawn as a ghost.
cmd2 bind "R_TRIGGER" "+attack" // RT - Main weapon - Primary trigger
cmd2 bind "L_TRIGGER" "+attack2" // LT - Melee
cmd2 bind "R_SHOULDER" "+lookspin" // RB - Fast 180 spin
cmd2 bind "L_SHOULDER" "toggle_duck" // LB - Duck - is also used to give objects to people.
cmd2 bind "STICK1" "vocalize smartlook" // LS - vocalize
cmd2 bind "STICK2" "+zoom" // RS click - Rifle Zoom
// Fixed bindings, do not change these across joystick presets
cmd2 bind "BACK" "togglescores" // (back) button - scores
cmd2 bind "START" "pause" // (start) button - pause
cmd2 bind "S1_UP" "+menuUp" // Hud menu Up
cmd2 bind "S1_DOWN" "+menuDown" // Hud menu Down
cmd2 bind "UP" "impulse 100" // DPad Up - Toggle flashlight
cmd2 bind "LEFT" "slot3" // DPad Left - grenade
cmd2 bind "RIGHT" "slot4" // DPad Right - health
cmd2 bind "DOWN" "slot5" // DPad Down - Pills
Ha kész, mentsd el.
A console megnyitása:
Jobb klikk a Left 4 Dead 2 parancsikonjára és katt a tulajdonságokra.
A "Cél:" mellett lévő hely végén azt kell írni hogy:
-console
Például így: \Left 4 Dead 2\left4dead2.exe" -console
Ok, és indítsd el a játékot. Ha jól csináltad, akkor a betöltőképernyő után egy szürke ablak jelenik meg: console.
Ha bármire másra kattintassz, a console eltűnik.
Ebbe írjuk be a következőket (a vesszők nélkül) ebben a sorrendben:
"exec 360controller"
"ss_map c1m1" (ezzel választod ki a pályát anélkül, hogy a console eltünne)
Miután a játék betöltött, nyomd meg az ESC-t, itt újra megjelenik a console és írjuk be még ezeket.
"connect_splitscreen localhost 2"
Ekkor a játék betöltődik Splitscreen-be.
Az egyetlen dolog, ami gáz, az a karakter kiválasztása, ugyanis véletlenszerűen történik.
A nehézség beállítására írd be a console-ba:
"z_difficulty Easy" - könnyű
"z_difficulty Normal" - normál
"z_difficulty Hard" - nehéz
"z_difficulty Expert" - ultra nehéz.
A magyar felirat beállításához írd be:
"cc_lang hungarian"
Remélem segítettem! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!