Borderlands 2: már másodjára vettem meg a játékot de még mindig nem lehet aktiválni! "Duplicate Product error" lép fel ismét! Most ez miért van, mi a teendő?!
Figyelt kérdés
Még anno karácsonyra vettem meg a Borderlands 2-t és mikor aktiválni próbáltam, azt írta hogy már más aktiválta. A Steam-el felvettem a kapcsolatot, mindenféle képet kértek tőlem, majd 2 hónap után azt mondták hogy abban az üzletben panaszkodjak, ahol vettem a játékot. Az üzlet persze nem volt hajlandó tenni semmit. Ekkor én azt mondtam, hogy elég és felhívtam a fogyasztóvédelmet. Kicserélték egy újra, de ismét "Duplicate Product error" !
Még mielőtt beraktam a második CD-t, direkt lefuttattam egy vírusellenőrzést. Nem talált egy vírust se, de eddig is volt vírusirtóm. Vírus nemigen jöhet szóba.
Talán megint próbálnak átb@szni? Mi lehet a gond? Ki lehet a hibás?
A válaszokat előre is köszönöm!
2013. febr. 12. 15:51
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!