World of Tanksban miért nem jött vissza az SMS-em a egy prémium kóddal?





Irtam nekik és irtak választ: Hello adam2097,
I understand your situation and rest assured that we will get to the bottom of this issue :) We will need to investigate your case further, but to do so we will need more details of your payment.
For further assistance please provide us with the following details:
- Date of Payment Attempt
- Phone Number Used ( inc. Country Code )
- Billing Partner used (AlloPass, MoPay etc)
- Amount Paid
- Phone Bill Screenshot (indicating the payment made and money leaving your account)
We look forward to hearing from you soon and overcoming this situation :)
Best Regards,
Mike Chadwick
WOT Customer Support Team
Létszi segítsetek választ irni rá.
csak az utlósót nem értem google forditó megszar.. - Date of Payment Attempt - I do not remember the exact date, but it is approximately 2012 June
- Used Phone Number (inc. Country Code) - 06 30 222 0987
- Billing Partner used (Allo Pass MoPay etc) - Mopey
- Amount Paid - 1270 HUF
- Phone Bill Screenshot (Indicating the payment made and money leaving your account) ezek a válaszsaim az első 4 re
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!