Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Ha profi vagy Counter-Strike...

Ha profi vagy Counter-Strike téren akkor légyszi segits! (böv. Lennt)?

Figyelt kérdés

azért segíts,mert kezdő vagyok és nem értem mi az hogy pingm,meg klán,meg kempel, ilyenek..mindent írjatok le amit tudtok légyszi!

meg mit állítsak be hogy amikor lövök akkor ne legyen lagg..hol mi legyen beállítva ? mert én már múltkor feltettem a csét de akkor még nem volt lagg pedig több cucc volt a gépemen most megint feltettem és lagg van amikor lőni akarok meg amikor lőnek,meg mit csináljak ha magas a pingem? mindent íírjj le kérlek ..mert tetszik a játék!köszönöm

2009. júl. 31. 17:26
1 2
 11/14 anonim válasza:
mindent le irtál amit tudnia kel általánosan de tok pár jó bugot a játékban amit ki is használhac a normál duston tok egyet ct kezdön a levegöbe jársz dust 2 ön átlác a falon no wh meg még sok más ha valamelyik komolyaban érdekel irj privátot ám 1 éve cs zek kb:)
2009. okt. 3. 23:59
 12/14 anonim ***** válasza:
Hogyan lehet online-on játszani?
2011. febr. 26. 17:34
 13/14 HabverőMakverő válasza:

Szóval volt néhány baromság miszerint a lagg csak a net-től függ..... téves!! a gépedtől is függ meg hogy milyen háttérprogram fut közben. A ping az internet kapcsolódási sebességed. Minél kisebb annál jobb, ám lehet kicsi a pinged ha a géped gyenge.

Kemp: Terrornak bomba lerakós mapon(de_) tilos, csak ct kempelhet, túszmentősön a T kempelhet ct ne(cs_) amúgy nincs meghatározva hogy te mit csinálsz egy adott mapon belül.

beállítások a konzolba ami segíthet:

rate 25000

cl_dlmax 101

cl_updaterate 101

ezeket írd be nullás gomb megnyomásával :)

kérdésed van vegyél fel msn: kicsivagynagy@hotmail.com

2011. aug. 20. 16:24
 14/14 HabverőMakverő válasza:
2011. aug. 20. 16:31
1 2

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu