Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » A Call of Duty 5 miért írja...

A Call of Duty 5 miért írja ki mindig, hogy APPCRASH? És utána ez írja ki:

Figyelt kérdés

Creating Direct3D queries...

Loading fastfile 'code_post_gfx'

used 1.13 MB memory in DB alloc

Loading fastfile 'ui'

used 39.48 MB memory in DB alloc

Setting initial state...

DirectX reports 256 MB of video memory and 1148 MB of available texture memory.

Using video memory size to cap used texture memory at 240 MB.

Texture detail is set automatically.

Using picmip 0 on most textures, 1 on normal maps, and 1 on specular maps

Error: Could not load material "water_droplet".

Error: Could not load material "water_dynamic_spray".


------- sound system initialization -------

Waiting for $init to finish. There may be assets missing from code_post_gfx.



Error during initialization:

Unhandled exception caught



2012. szept. 9. 19:07
 1/5 anonim válasza:

Mert nem szereti a 256MB-os videokarit,512-es az igénye.

Az appcrash az más tészta: [link]

2012. szept. 9. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
De a Videókártyám 512MB-s. És nem 256-s.
2012. szept. 10. 00:15
 3/5 anonim válasza:

DirectX reports 256 MB of video memory and 1148 MB of available texture memory.

Én csak ebből tudok kiindulni mivel nem vagyok látnok.Ha elolvasod a linket akkor rájössz hogy nem ez a legnagyobb problémád.

2012. szept. 10. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Frissítsd a DirectX verzióját, vagy vegyél jobb kártyát
2012. szept. 10. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

Újra raktam a CoD WaW-t és utána már csak ezt írja ki:

Waited 0 msec for asset '$glare_blind' of type 'material'.

Waited 0 msec for asset '$line_nodepth' of type 'material'.

Waited 43 msec for asset 'light_corona' of type 'material'.

Waited 5 msec for asset 'clear_alpha' of type 'material'.

Waited 2 msec for asset 'shadowcookieoverlay' of type 'material'.

Waited 272 msec for asset 'shadowcaster' of type 'material'.

Waited 6 msec for asset 'shadowoverlay' of type 'material'.

Waited 160 msec for asset 'cinematic' of type 'material'.

Error: Waited 338 msec for missing asset "water_droplet".

Error: Could not load material "water_droplet".

Error: Could not load material "water_dynamic_spray".

Loading fastfile 'ui'

used 39.48 MB memory in DB alloc


------- sound system initialization -------



Error during initialization:

Unhandled exception caught

2012. szept. 15. 14:21

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!