Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Hogy kell minecraft szerveren...

Hogy kell minecraft szerveren várost csinálni egyszerűen?

Figyelt kérdés
olyanra gondolok ahol telkek vannak, mit kell letötleni? hova kell tenni?
2012. szept. 8. 08:28
 1/7 anonim ***** válasza:
mapot kell letölteni és azt kell berakni a szerver mapjának.
2012. szept. 8. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

és mappot honnan tudok letölteni? :D

kezdő vagyok:S

2012. szept. 8. 08:43
 3/7 anonim ***** válasza:
Hát Google-ba beírod custom maps download vagy minecraftforum.netről vagy planetminecraft-ról de van sok magyar minecraft oldal onnan is,minden fent van neten...Aztán kicsomagolod a mappot,berakod a szerver mappájába és a server.propertiesbe a "level name"-hez oda írod a mapp nevét(az újat amit letöltöttél) De amúgy te is tudsz építeni bármit benne mcedittel vagy worldedit-el könnyű
2012. szept. 8. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Minek neked szerver, ha kezdő vagy?
2012. szept. 8. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:

Utolsó:Hogy hogy minek??? Azért hogy ne legyek kezdő...., de gondolom te úgy születtél , hogy mindent tudsz, nincs számodra ismeretlen és mindenben profi vagy.....-.-"

Semmit se lehet profin kezdeni... elkezdesz egy új dolgot akkor kezdő vagy...

nem is értem... akiknek van szerverük és jól megy ők is ugyan úgy kezdőként kezdtek

2012. szept. 8. 12:41
 6/7 anonim ***** válasza:
Amúgy még van a singleplayercommands world edit azzal én 3 perc alatt tudok scinálni egy 20 emeletes berendezett felhőkarcolót.
2012. szept. 9. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
ha érdekel a world edit írj.
2012. szept. 9. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu