Hogyan tudok Call of Duty 2 ben Deathrun mapott készíteni?
Üdv Nem nehéz. A Cod 2 mod tools ha telepítve van akkor a radiantot már ismered
brushmodellek kellenek
pl van egy híd kijelölöd 2d-s ablakban jobb kat és script->brushmodel majd megnyomod az n betűt kiad egy ablakot key részhez beírod targetname
value részhez pedig pl csapda1 (első csapda másik csapdához más nevet írsz pl csapda2)
majd meg csinálod a gombot ha kész jobb kat trigger majd use_touch lerakod ráilleszted a gombra majd n betű és beírod ide is hogy key targetname
value gomb1 (másik gombnak is más neve legyen pl gomb2)
ha ez megvan kijelölöda triggert és a csapdát majd megnyomod a w-t és tádám ösze vannak kötve
Most jön a script rész
Nagyon fontos a módon belűl a maps/mp mappában legyen és a neve ugyan az legyen mint a pályának
main()
{
maps\mp\_load::main();
thread csapda1();
}
csapda1()
{
gomb1= getent ("gomb1","targetname");//ugye ezt a neved adtuk meg a triggertnek hogy gomb1
csapda1 = getent ("csapda1","targetname");//ugyan az csapdával
{
gomb1 waittill("trigger");
csapda1 movez (-800,0.05);//merre mozogjon
}
}
movez = le, fel
movex = előre, hátra
movey = jobbra, balra
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!