Hogy hogy az ilyen fajta horror játékok ijesztőbbek?
Az olyanokra értem ahol ugyan nincs annyi ellenség, de nincs fegyver se. Pl: Amnesia, Penumbra (Black Plague)
Ellentétben az olyanokkal ami szintén horror, több a z ijesztő dolog de van fegyver például.
Hogy hogy ijesztőbbek azok a játékok ahol kevesebb a szörny de nincs fegyver? (vagyis bujkálni kell)
Mellesleg én is szeretem a fegyver nélkülieket.:)
De miért van ez?
Így van, az ilyen játékokban védtelenek vagyunk, és így maga a játék sokkal inkább valósághű, hiszen, ha teszem azt valahogyan bekerülnénk egy sötét kastélyba, tele zombikkal, nyilván nem lenne nálunk fegyver és nem is tudnánk azt profi módon használni.
Mikor elbújsz egy szekrényben, és fogalmas sincs, rád talál-e a szörny a következő másodpercben, tudod, hogy nincs esélyed effektíve legyőznöd, csak abban bízhatsz, hogy előbb-utóbb elmegy másfelé.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!