WoW-Miért van ez? (Egyszerű kérdés)
A 70estől használható fegyverek 70-100 ig sebeznek kb,átlagsebzésük 40,a 85ös fegyóké pedig meghaladja a 800at is,és 1000-3000 simán sebeznek?
Ja és 70esen életed 3000 körül,85ön pedig 100000 felett
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
TBC volt a nagy 70-es korszak, bár néhány dolgot nagyon elírtál... Akkoriban volt 8,5K hp-m (hunter) majd jött a LK kb duplázódtak az értékek sokkal inkább casual lett minden. ICC idején volt 34K hp-m (ugyancsak hunterrel) és most bejött a cata, a hunterem 85 van neki 98K hp-ja, nem raideltem, sőt nem is játszom már. Az egész arra megy ki hogy minél nagyobbak a számok annál nagyobb élmény...
"-Nézd 120k hp-m van és 20k-kat crittelek"
Az arányok kb ugyan azok, csak épp lentről verik a normál határt, az új játékosok érdekében annyira leegyszerűsödött minden hogy a még BC idején jött játékosok sorra kapnak agyhugykőgörcsöt és hagynak fel a játékkal.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
hülyeség, hogy minél nagyobb számok annál nagyobb élmény...
nem ezért van.
hanem mert ugye jönnek az új kiegek, hogy ne unják meg a játékot az emberek.
És minden kiegben próbálják azt elérni, hogy eltűnjön a határ a pro és casual játékosok között.
Tehát mindenki megint ugyanarról a gearről indul, a kezdők is.
A hp duplázás a gearek itemizációja miatt van.
Meg ugye minden kieg végén fent állt az a probléma, hogy 1shotolni lehetett az ellenfelet.
Ezeket tüntetik el minden új kieg kiadásakor.
Természetesen ez sebzés növekedéssel is jár, nem csak hp növekedéssel...
De az cata kiadásakor úgy csinálták direkt, hogy a hp meg 3-4szerezödőtt a sebzés viszont alig nőtt. Így hosszabbak lettek a harcok.
Nincsenek 1shotos killek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
És ha lesz új kiegészítő,felviszik a levelcapot,nem lesz egy kicsit durva hogy mégtöbb életünk lesz?Meg a fegyók is?
De egyáltalán miért nem lehet arányosan növekednie? Rohadt nagyot ugrik 84után ha 85 vagy nem?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!