Mennyire zavaró számotokra játék mentek során a GUI HUD?
A kérdésem csak egy felmérés lenni hogy szeretitek amikor a játék a képernyőn mutatja az infókat, felugró ablak, karika hol az objective? Életerő stbb?
Titeket nem zavar?















Minél kevésbé tolakodó, annál jobb. Vannak részei, amik csak ragtapaszok egy rossz játékdizájnon, pl. Az objective marker. Amit lehet, azt jobb organikusan, a játékvilágba beépítve megmutatni, sokan fel szokták hozni jó példának, ahogy a Dead Space mutatja az életerőt és lőszert, de az abban a formában inkább csak sci-fiben működik.
Alapvetően gyűlölöm, amikor a képernyő negyedét eltakarja egy tolakodó hud. Rengeteg játék rengeteg fölösleges adatot közöl, akkor os, amikor nincs rá szükség, vagy a fontos információt a rossz módon közli.
A Skyrimban ha felveszel egy küldetést, rögtön megjelenik egy marker, ami pontosan oda mutat, ahova menned kell, pontosan arra a dologra, amivel interakcióba kell lépned. Mindezt úgy, hogy a küldetés adó nem mond el semmit, ami alapján marker nélkül rájöhetnél. A Morrowindban a küldetésadó pontos leírást ad, ami alapján tudod, hova kell menni, vagy ha nem, a feladat része rájönni. Marker nincs, egy bejegyzés van a naplódban, hogy a küldetéssel kapcsolatban mit mondtak vagy mire jöttél rá.





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!