Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Azért lett ekkora divat az...

Azért lett ekkora divat az open world, mert azt fáradtan, agyhalott állapotban is lehet játszani?

Figyelt kérdés
Kaland, autós játék, verekedős játék, survival, egy időben mindenhol alap lett az open world. Mi állhat a jelenség mögött? Tényleg ez, hogy fáradtan, agy nélkül is lehet futkosni a világban, jönni menni, nézelődni, gyönyörködni, agyatlanul lootolni vagy egyéb dolgokat gyűjtögetni?

tegnap 16:56
 1/8 anonim ***** válasza:
Szerintem szimplán azért lett divat, mert meg lehet csinálni. Régen nem voltak ilyenek.
tegnap 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Volt azért régebben is, csak korlátoltabb formában. Pl semi open world lásd Fable. Vagy a régi izometrikus Falloutok, az 1-2. Csak ezekben még korlátoltabb volt a méret is, meg a nehézség miatt figyelni is kellett. Ez hogy mindenből legyen open world, ez talán 2008-2010 körül kezdődött, jöttek a nagyobbnál nagyobb, de sokszor üresebbnél üresebb világok. Szóval ha csak a hardver lett volna a limitáció, akkor manapság ugyanúgy nehezebb és tartalmasabb open world játékok lehetnének. Ehelyett sok esetben csak úgy érzem hogy a céltalan mászkálás a cél egy szépre és látványosra felépített világban. A legújabb látványos shaderek és effektekkel megspékelve. De minden szuper könnyű és repetatív. Mintha betépett embereknek készítették volna.
tegnap 17:25
 3/8 anonim ***** válasza:

Inkabb az ilyen linearis jatekokhoz volt eleg agyhalottnak lenni, hisz ott csak egy iranybe lehetett menni.

Az open world tobb lehetoseget nyujt tobb jatekosnak, igy nem kell mindenki ugyanugy jatszon ugyanazzal a ajtekkal.

tegnap 17:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Jó, de a lineáris játékok sokszor hírhedten nehezek voltak cserébe. Meg azért a non lineáris se feltétlen csak open world megoldású lehet. Én most azokról az open world darabokról beszélek ahol van egy hatalmas világ, és arra ad többnyire lehetőséget hogy órákig csak mászkálj kikapcsolt aggyal, és mondjuk nézelődj, meg gyűjtögess. Egyébként hiszed vagy sem, nem vagyok ellene. Csak szimplán érdekel, miből jöhetett hogy ennyire népszerűvé vált.
tegnap 17:30
 5/8 anonim ***** válasza:
A nehézség nem ettől függ, pl az elden ring nem könnyű. :D
tegnap 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
De még csak nem is azt mondom hogy végig könnyűnek kell lennie. Pl vannak a küldetések, questek, változó nehézség. Lehet az ultra hard is. De hogy emellett fáradt aggyal is lehetőséget ad, hogy szimplán csak csatangolj a világban és gyűjtögess, gyönyörködj, vagy szimplán csak baromkodj. Tehát egyfajta alternatíva erre is. De vajon ettől lett annyira népszerű?
tegnap 17:53
 7/8 Hintalow ***** válasza:

Egyrèszt mert jelentőssen ki lehet vele tolni a játèkidőt, másrèszt mert èppen most ennek van divatja.

Règebben teli volt minden rts-el, ami mára nagyjából kihalt. (Lenyomták a belőle kifejlődött mobák)

Azelőtt meg kalandjátèkkal vagy èppen földi-vizi-lègi háborús szimulátorral.

Trendek jönnek ès mennek.

tegnap 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 Kedves Vezető ***** válasza:

Vannak open world játékok IS.

Elég sokféle.

Pl egy Fallout 4 tök más mint mondjuk az AC Odyssey.

Mindkettőt másért imádom.

A Fallout 4 ben szeretek beszélgetni,dönteni, stb az AC Odyssey meg hihetetlen nagy szabadságot kínál a harcban pl, gördülékeny, dinamikus, pl:

Felmászok egy falon, ugrásból leszúrok egy palit, és már nyilazom fejbe aki észrevett, felkapok egy lándzsát, és már nyársalom is fel a következőt.

De pl az Origins előtti AC-k harcrendszere tényleg elég bugyuta volt, és a világ is üres, de mai szemmel már a Witcher 3 é is az, kb biodíszlet minden, pár npc-n kívül, és vannak azok a kék ellenfelek, néha mások, menj el a ból b be, viszont nálam az tipic 1x vivős, a története miatt.

De régebbről indult végülis a Morrowind is open world.


A Death Stranding világában imádok csak sétálni is, taktikázni a ruhák, szállítmány tartósságával, imádom a történetét.


De vannak üresebb open world ök is, ja.


De most hirtelen egy gamet sem agyhalottaznék le, mert mindegyikben van valami.


Mondjuk nekem a kedvenc játékaim pl Dark Souls 2, a régi Silent 2, vagy épp a Bloodborne, Last of us 2..


Szóval Én sem bírom mindig a menetelést, stb

tegnap 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!