Mikor készül olyan szerepjáték, amelyben az NPC-vel úgy lehet beszélgetni, mintha egy chatGPT-vel társalognánk?
Tehát mikor a játékban egy adott személlyel párbeszédbe kezdünk, nem egy sor alternatívát dob fel a játék, melyek közül választhatunk, hogy mit mondjunk neki. Hanem ahogyan a chatGPT-vel való beszélgetésben, magunknak kell írni a szöveget neki miről szeretnénk beszélni, majd az adott npc választ ad ahogyan a chatGPT teszi.
Ezt lehetséges lenne kivitelezni egy Witcher, vagy Baldur's gate 3 szerű videójátékban?
"De mibe beleélés? "
A játék világába kisfiam. Ott a videó példának, ha nem derogálna megnézni.
"Hogyan tanítsák a játékkészítők a nyelvi modellt pl. a Witcherben: viselkedjen középkori falusiként? "
Ugyanúgy, mint bármi másra. Csak megsúgom, a chatgpt már tud ilyen egyéébként is:
https://www.youtube.com/watch?v=_twv5dtd1uA
"Azt elárulhatja, hogy ki az áruló vagy merre kell mennünk? "
Ez nyilvánvalóan attól függ, hogy feladata-e ez neki.
"Ha valamit tőle kell megtudnunk, mi van, ha nem kérdezünk rá?"
Pontosan ugyanaz, ha az előüre gyártott lehetőségeknél, ha kihagyod: Így jártál...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!