Játék sztori írónak hol kezdődik a karrierje?
Általános sulis korom óta nagy álmom, hogy játékfejlesztő legyek. Már vannak kisebb terveim különböző játékokhoz, van egy projekt amit jelenleg kezdtem el csinálni Unityben. Millió videót meg kurzust néztem a játékok készítésének folyamatáról, jómagam is hatalmas gamer vagyok. A játékok sztoriját vágom fejből kb mind amivel eddig játszottam, barátok között az egyik becenevem a Loremaster és én is írtam már sztorikat magamnak.
Viszont most hogy kerestem külföldi cégeket, mindenhol 3-5 éves szakmai gyakorlatot kérnek AA vagy AAA szinten. Hogy kell elkezdeni ezt az egész folyamatot?
1-es vagyok. Az egy jó kezdet lehet ha sikerül csinálnod egy indie fejlesztésű játékot és el is tudsz jutni addig, hogy mondjuk kiadják neked steamen. De az se egy rövid út, nehogy azt hidd.
Játékot fejleszteni nem egyszerű, sokan munka mellett csinálják, és szerencsével ha felveszi őket egy pl: Bethesda, akkor meg tudnak belőle élni. De ott meg ugye tudjuk ezeknél a nagy cégeknél mi megy... multinacionális környezet minden nyűgjét is bírni kell.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!