Meddig nőnek az itemek erősségben a Diablo 4-ben illetve a mobok is együtt fejlődnek a karakterrel?
A Diablo 3-ban az évek során folyamatos volt a power creep. Azaz újabb és újabb balansz patch-ekkel egyre több gyengébb build hirtelen erősebb lett. És utána további patch-ekben felzárkóztatták a lemaradt buildeket ezekhez. Sosem az erőseket nerfelték. És ahogy erősödtek a buildek, tettek be új Torment szinteket. Lett először Torment 10, aztán 13, aztán 16.
De igazából nem számított, mert a Greater Rift-ek 150-ig mentek már a megjelenésüktől, de az elején egy 50-60-ast is nehéz volt leverni. Aztán az évek során a power creep-pel egyre magasabbra tudtak a playerek jutni. Ma pedig már a 150-est is le lehet egyedül ütni viszonylag könnyen.
Diablo 4-ben nagyon hasonlóak a Nightmare Dungeonok ehhez, abból is elérhető már nagyon magas szintű, de senki nem tudja még leverni.
63-mas rogue-ommal max 15. Nightmare Dungeont próbáltam. Lehet ment volna nagyobb is de már ez is érezthetően erős volt (WT III). Az előbb lett meg a World Tier IV. A Nightmare fő feladata a glyphek fejlesztése ugyanis ez az egyetlen mód a fejlesztésükre.
Nagy átlagban tetszik a játék bár még nagyon üres, lehetne még benne bőven content. Pl. Immortalban legalább 2-3x ennyi végezhető dolog van és az ugye ingyenes. Meg azért vannak bugok rendesen. Olyan az egész mintha még egy elnyújtott béta verzióban lenne még. Bízom benne hogy hoznak a jövőben még be új dolgokat. Pl ami nekem tetszett Immortal-ba az a Bestiary könyv. 150 körüli állat van benne és fel kell oldani mindet egyenként úgy, hogy a mobok esszenciát dobnak és 10-et tudsz beváltani egy random oldalra. Nagy csavar az egészben, hogy nem a feloldatlan oldalak közül választ random egyet, hanem az összes közül. És ha már pont fel van oldva ami kijött akkor ez van :D Az elején még aligha előfordul viszont a vége felé milyen idegfeszítő lehet már :D Ja meg cuccokat is kapsz mikor beadod az esszenciákat. Ami még jó az a Bounty rendszer. De ezeken kívül millió dolog van még DI-ban... Ezzel ellentétben D4-ben kapunk egy Helltide-ot(ami tökre tetszik), egy nightmare dungeon rendszert, whispereket és hát kb ennyi. Ami még újdonság esetleg a mount meg a különféle gyűjthető alapanyagok és a craftolás. Az item craftolás viszont alap a diablokba, D4-ben meg nincs. Ezek mind eltörpülnek az Immortal tartalma mellett.
Nekem kb ez a véleményem így egy hét után a játékról, remélem idővel pozitív irányba fog változni.
#8: Lásd párhuzamként CoD Mobile és a "rendes" CoD-ok esetét. A mobilos változatban már megjelenéskor több pálya, fegyver, játszható karakter volt, mint az aktuális "nagy testvérben" (MW2019), ez azóta pedig a többszörösére nőtt. Olyan alapfunkciókról nem is szólva, mint a testre szabható lőtér, a pontos fegyverstatisztikák, stb, amik még mindig nincsenek benne a "nagy CoD-ban.
És mégis a mobil gamingről hajtogatják az okosok, hogy pay to win, pénzlehúzás, stb. Pedig sokszor pont az ellenkezője igaz.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!