War Thunder: lőgyakorlat Su-25K-val, hogyan?
Sziasztok!
Teszt repülés módban próbálok Su-25K-val földi célpontokat géppuskázni.
Az a gondom, hogy amikor a földhöz közeledve felhúznám/felrántanám a gépet, becsapódok. Egyszerűen csak megnő az AoA, de a gép a tehetetlensége miatt földhözverődik.
Van erre valami taktika?
Su-11-el remekül megy a lövészet, mintha annak nem lenne akkora a tehetetlensége. Az A-10 is jobbnak tűnik erre a célra, az XP-55 Ascender is remekül muzsikál.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Szóval átesel, mert lassan emelkedsz. Egy gép akkor verődik a földhöz tehetetlenül egy megnőtt AoA esetén, ha lassú. A tolóerőt azt te nyomhatod, ott már késő.
Ezekkel a gépekkel akkor emelkednek támadás után, ha megvan a megfelelő sebesség, amúgy oldalirány. De az meg nem a lassú meredeken érkezés után következik. Nézz meg videókat A-10-ekről hogyan támadnak célpontokat. Vagy oldalirányba mennek tovább, vagy emelkednek, de nem úgy, hogy szinte egy V betűt rajzolsz le a manőverrel. A lassú sebességhez ezért van kitalálva a combat flaps. Csak egy picit állít rajta a technika, de az pont segít neked, hogy lassabb sebességnél könnyebben tudj manőverezni.
Na és akkor jön a gyakorlati rész, amikor bemész ezekkel egy sessionre és jön feléd a mindenféle vadászgép. :D Mivel lomhák, ezért nem túl bonyolult célpontok. Persze ész nélkül tudják szórni az infracsapdát, csak tök aranyos, amikor mégsem rakétát használok, hanem gépfegyvert úgy, hogy mögötte repülök. Aztán utánégető és csókolom. ;)
Sajnos, pedig jó lenne, ha a különböző repülők felhasználási területe jobban teret kapna, de ez talán sim mód, vagy inkább DCS. WT realistic az kiforratlan. Sim méretű mapok a jók, de amikor zsepi méretre benyomnak mindenféle repülőt és repkednek minden irányból a hőkövetős meg infrás radaros önirányítású rakéták, hát sok sikert.
#2
"Szóval átesel, mert lassan emelkedsz."
Régen mókoltam már ezzel, de nem hiszem, hogy átesésről van szó.
Szerintem próbáltam combat flappel is meg anélkül is. Nyílván bénán célzok, azért kerülök túl közel a célponthoz, amikor meg próbálom felhúzni, nő az AoA, akár 10 fok felé is. Idő kellene ahhoz, hogy a megnövekedett felhajtó erő a kívánt irányba tegye a gépet, de az ott már nincs.
Egy delta szárnyas gépnél ezt természetesnek gondolnám (gondolom ott a magas AoA miatti veszteségeket tolóerővel, vagy helyzeti energiával kell kompenzálni (ha van)).
A Su25 meg egy nagy oldalviszonyú gépezet. A szárnya tele van rakva mindenféle okossággal (orsegédszárny, duplán réselt ívelőlap, stb.).
A két hajtómű is ilyen szárnyprofil formában van rátéve. Szóval van rajta bőven "lifting surface".
Mintha a műszer falon még AoA indikátor is lenne.
Talán azért viselkedik számomra ilyen meglepően, mert nagy a tömege.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!