A UBISOFT Connectben a "store" fülre kattintva a játékok helyett egy cirilbetűs felirat jelenik meg. Mi ez és miért lehet?
Egy lehetséges ok az lehet, hogy az alkalmazás beállításainak vagy nyelvi preferenciáinak hibásan vannak beállítva, és nem megfelelően kezeli a cirill betűket. Ez néha akkor fordulhat elő, ha az alkalmazás a rendszer vagy a felhasználó nyelvi beállításaitól függ.
A probléma megoldásához először ellenőrizd, hogy az Ubisoft Connect alkalmazás beállításai megfelelőek-e. Ellenőrizd a nyelvi beállításokat és győződj meg róla, hogy a kívánt nyelvet és karakterkódolást választottad. Próbáld meg változtatni a nyelvet vagy az alkalmazás nyelvi beállításait, majd indítsd újra az alkalmazást.
Ha a probléma továbbra is fennáll, akkor érdemes ellenőrizni, hogy a rendszered nyelvi beállításai helyesen vannak-e beállítva. Bizonyos esetekben a rendszer nyelvi beállításai befolyásolhatják az alkalmazás megjelenését és karakterkódolását.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!