Stormworks steam piston 2.50-2.51 rps-nél nagyobbat hogy lehet elérni?
4/4
Nem, 2,5 rps fölé nem igen hajlandó sehogy se menni, hiába szelepvezérlem, növelem-csökkentem a gőznyomást, teszek rá pumpát ki-be menetére.
Az atom tengeralattjárómba volt 2x8 fuel road közös víztérbe 1-1 control roaddal (piddel) szabályozva, ami 2 boilert hajtott meg 2x2 large pumpával keringetve a 130-135 fokos vizet, ez tartós üzemeltetés esetén kb 125 fokos boilereket eredményezett, gőzkimeneten 1-1 large pumpa, ami boilerenként 10-10 med piston hajtott 2 külön gőzkörrel, pistonok -50 -40 -30 stb, másik 10 es block, -45 -35 -25 stb induló pozíciókba. pistonként 1-1 fluid pump ami a pistonba be illetve ki vitte a gőzt, ehhez a 10-10 pistononként 1-1 condenser ami visszaforgatta a boilerbe a gőzből, vizet.
Piston szelepbeállítása egy egyszerű microcontrollerrel megy, pistononként egy darabbal, piston numerical bemeneti jel, 2 thresholdba, ami a szelepeket vezérli 0-0.501 érték a másik fele 0.499-1 es érték.
A 2x10 piston 5darab 5x5 ös flywheellel stabilizálva az rpsét, amik a pistonok 0.7 es rpse után 3 fokozaton kapcsolnak be automatikusan clutchal ráadva fokozatosan a fordulatot. Ez a piston rps 3 gearboxon keresztül 3:1 illetve 5:2 áttétellel csatlakozik a large generátorba.
3 nagy elektromos motort látok el vele 12 (2x6) azimuth propellerrel ami 2 robotik pivoton fordul a lapátokkal jobb fordulást biztosítva. A tengeralattjáró ~170 ezres tömegét (igen tudom brutálisan nagy és nehéz) Elöl 4 torpedó vető csővel +8 torpedó tartalékba, illetve 8 menet közben nem újratölthető ibcm függőleges indítóval, 2x2 phalanx radarú light auto cannon elöl-hátul 1-1 ha felszínre jövök, és 2x6 "AIM–54" (na ezt csencseltem) légiharc rakétával.
Ezért akartam minél több rps-t kihozni belőle mert hatalmas tengeralattjárót mozgat. Így is 90km/h feletti sebességre képes de mivel építettem kissebb tengeralattjárót is tudom a játékba 320 al is lehet a víz alatt közlekedni. Több vagy más propellerel próbálkoztam de ez a 2x6 os felállás a legoptimálisabb.
(uhh ez jó hosszúra sikerült)
Nem baj az, ha hosszú, bár a felét nem igen értettem, főleg, mert pistonokkal még nem foglalkoztam.
Én is pont most fejeztem be egy dízel-elektromos tengeralattjárót. Vagyis még nem 100%-os és inkább mentő-felderítő fegyverzet nélkül, mert nincs meg a DLC még. Nekem kb 80 körül megy a szekér, illetve kihozható belőle több is, de igyekeztem kicsit realisztikusabb lenni, szóval az utazó sebessége olyan 30-40. 3 large motor 3 large generátorral meg meg kettő large elektromos motor, variálható hajtással, töltéssel. Úgy érzem Te jobban értesz a játékhoz, mint Én. :) Nincs kedved majd megmutatni a járgányodat, meg Én is az Enyémet. Mondjuk Steam műhelyen keresztül?
na nekem meg a space dlc nincs meg, képen ha írsz egy privát elérhetőséget itt privibe szívesen megmutatom, bár nincs befejezve teljesen. Fel nem töltöm sehova (igen volt amit már feltöltöttem vezérlőt, és 2 hét múlva láttam bemutatta a kis kö..ög hogy ni már mit alkottam) Amúgy igen, space dlc nagyon bekavart sok mindennek, nekem is vannak gépeim amik teljesen jól működtek most meg be se tudom röffenteni, jetekkel is gond van azóta.
Pistonokat nem sokan használják mondván "bonyolult" pedig sokkal hatékonyabbak mint a turbina, kicsi rpst adnak de akkora torkot hogy ha gearboxal átalakítod a végeredmény 3-7x nagyobb erő. A hátránya brutális méretű helyet igényel, és rengeteg logikai komponens kell a hatákony üzemeltetéshez.
8/8 nem sorba, párhuzamosan van bekötve minden piston a főgőzcsövön, 3 large motort elfelejteném a helyedbe, akkora helyen elfér 3x3 as med modularból 4-5-6 henger is akár vagy 5x5 ösből 2-3 főtengely amire rá lehet 2 oldalra pakolni 2-2 vagy 3-3 cilindert, sokkal kevesebb dizelt eszik és szerintem hütteni is könnyebb, nagyobb teljesítmény melett, modular engin vezérlőt én is "csencseltem" de jelentősen átalakítottam. Mindig kicsit túlméretezem a meghajtást mert akkor nem kell a plafonon járatni, nem melegszik annyira, kissebb a fogyasztása, nem fullad le. Pl a kész motorok után mindig bekötök egy clutchot egy constans 0.75-0.8 as értékkel mert akkor szinte képtelenség lefullasztani bármilyen körülmény adódik.
az a szép ebbe a játékba hogy egy adott problémát vagy 100 féle módon lehet megoldani, 100 embernek kiadod ugyan azt a feladatot vagy 80 megoldást mutatnak rá
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!