Elvenar fórum moderátorairól mit gondoltok?
1: kösz az "értékteremtő" valaszt.
2: köszi.
Ex modi vagyok. Évekig csináltam.
Amit tudni kell, a moderátorok ingyen dolgoznak, csak gyémántot kapnak. A CM kap fizetést (kérdés, hogy a mostani adószabályok miatt hogyan, ugyanis nem alkalmazott, hanem vállalkozó, elvileg számlát kell adnia) - 400 eurót havonta. Van aki pont annyit is dolgozik érte, meg van aki tisztességesen csinálja, csinálta a munkáját.
Ahogy én észrevettem, van pár kivételezett felhasználó a fórumon, aki bárkinek beszólhat, sose szólnak rájuk a modik, vagy még meg is erősítik őket, mások meg inkább elhagyták az egészet. Vagy a fizetősöknek nem szólnak, vagy igazából ők a modik és haverjaik álnéven. Nem tudom melyik a rosszabb.
Arról nem is beszélve, hogy az első CM accountját törölték a felmondása után, holott nem ez a standard eljárás. Neki mondjuk nem számít, de elég sz*r azt nézni, hogy DeletedUser3 írt többszáz bejelentést.
Lezüllött a fórum, és el is veszi az ember kedvét a játéktól. A központnak hiába írsz, mert mint fentebb írtam, nem érdekli őket a jó customer support, ezért dolgoztatnak ingyen.
#4
Kedves Hoshi! (asz'szem ez volt a felhasználóneved)
Én is ezt tapasztaltam. Engem minden apróságért kitiltanak (mostmár véglegesen, nem fognak sze'ntem soha visszaengedni), míg másoknak mindent elnéznek. Amikor tapintatosan megfogalmaztam nézeteimet, csak súlyosbította a helyzetemet. A másik kedvencem, amikor még nem bannoltak, ötleteimet alapból indoklás nélkül törölték (mostmár azokat is cenzúrázzák), és a hibákat, amiket jeleztem, rátették a "nem hiba" címkét, de attól még kijavították. A játékot magát szeretem, de a fordítás és a fórum moderálása kriminális.
Nem Hoshi vagyok, de vele dolgoztam, vele együtt hagytam ott a céget. A játékot mindannyian szerettük, de azt ahogy a cég bánt velünk nem fogjuk elfelejteni.
Én tudom, milyen nehéz a modik élete, rengeteg jegy megy be, amit meg kell oldani, tudom mennyi stresszt okoz, ha reggel, a rendes munkád előtt felnézel a rendszerbe, és látod, ott vár 20 jegy, mert lehalt az esti bajnoki indulás után a szerver, és a fejlesztők b@sztak megoldani a gondot, te meg csak mosolyoghatsz, mert semmi olyan eszközöd nincs, amivel egyáltalán utánanézhetsz, miket kellett volna kapni a játékosnak, nemhogy még jóvá is írd neki. Ezért nem írtunk a legtöbb esetben jóvá semmit, mert sokszor fogalmunk sem volt, mit kellett volna. A fejlesztők nem foglalkoztak a supportos oldallal. Sokminden át lett hányva a forgeból, de nem működtek. Nem csodálnám, ha még mindig így lenne.
De igen, azt látom, hogy az elit kikezd egy-két újoncot, a support meg le se tojja.
A szöveg minőségéről meg inkább nem szólok.
Amúgy azt csodálom, hogy Syntexet ilyen hamar leváltották. Mi azért is hagytuk ott az innot, mert ő odakerült. Tudniillik a kh-ban többször tiltott játékosról van szó, aki megfenyegette az ottani supportot, folyamatosan spamelte a rendszerüket, hackelt, és ezt igazolni tudtuk. Hoshi ezt jelezte a főnökének, amikor megtudta hogy jelentkezett egy pozícióra, onnan kezdve a cég megnehezítette a munkáját, nem foglalkoztak azzal amit ő továbbított. Na ezt magyarázd el a játékosoknak, hogy miért nem foglalkozik a cég a bajaikkal. Aztán egy másik CM megfenyegette az egyik supportert, hogy kirúgja ha el megy menni síelni a családjával. Önkéntesek voltunk. Fizetés nélkül. Hoshi adta vissza neki a jogait amikor visszajött.
Szégyen. Ahhoz, hogy a központ foglalkozzon ilyennel, nem tudom mit kellene csinálni, talán tömegesen írni nekik emailt, normálisan megfogalmazva, de engem őszintén nem érdekel. Azzal, hogy a support csapatot eltakarítják, csak nekik tesznek jót, mert aki odakerül, az egy-két éven belül idegroncs lesz. Megérdemli az összes supportos, nem sajnálom őket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!