Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Miért éri meg gagyi szimulátor...

Miért éri meg gagyi szimulátor játékokat csinálni?

Figyelt kérdés
Konkrétan az ilyen stílusú játékokra gondolok: [link] Nem telik el úgy nap, hogy ne jönne szembe velem egy ilyesfajta játék hirdetés formájában a Facebookon.Hogy éri ez egyáltalán meg?Gondolok itt arra, hogy nyilván a hirdetés nagyon sokba kerül, a játék fejlesztése szintén, plusz még a videót is meg kell animálni, mert nem hiszem, hogy ez valós gameplay lenne.Aztán meg az ilyen játékok 99%-ban alig produkálnak eladást.
2022. máj. 15. 10:03
 1/3 anonim ***** válasza:

A videó valós gameplay, a haszon pedig az egész mögött az, hogy ugyanarra az alapra, motorra és mechanikára épül az összes játék, egyedül a háttérsztorit kell az egész fölött variálni. Ugyanazt a játékot így tízszer is ki lehet adni, mert az egyikben lakóházakat újítasz fel, a másikban egy kávézót, a harmadikban egy benzinkutat és így tovább. A játékbeli tárgyakat kell csak a sztorihoz igazodóan lemodellezni, és ennyi a változatosság benne, ami viszont kevesebb munka mint egy játékot nulláról megcsinálni.


Azért is ütötte meg a szememet a példád, mert pont tegnap kezdtem el a House Flippert, és ha megnézed az áruházi oldalát, full ugyanaz. A logó, a design, a játékmenet, stb, pedig látszólag más fejlesztő és kiadó terméke.

[link]


És ha ránézel a statokra, jelenleg 7500 ember van játékban, 12 ezer a napi csúcs, és a statisztikai becslések 1-3 millió közé teszik a felhasználók számát, akiknek megvan.

[link]

2022. máj. 15. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Persze, nyilván megvan minden stílusnál az a 10% kiemelkedő darab, de én úgy vettem észre hogy Steamen szimuláció kategóriában nem igazán tarolnak a játékok.80-1000 értékeléses játékok legalábbis szerintem nem egy nagy dobások, meg nyilván nem is hoznak sokat a konyhára.Viszont ha ugyanarra a motorra épülnek, akkor még a motort is meg kell venni.A kisebb játékok meg csak mínuszosak ezek szerint bevétel szempontjából.
2022. máj. 15. 11:22
 3/3 anonim ***** válasza:

Nem tudom mire gondolsz egész pontosan. A Cafe Owner Simulator ponthogy sikeres volt, egy ponton nagoyn sokan játszottak vele. Amiket #1 említett, szintén ilyenek, House Flipper, benzinkút szimulátor, ezek mind olyan játékok amiknek meglett a vásárlótábora.


Az meg, hogy van sok hasonszőrű játék, ami nem lesz ilyen sikeres... nos üdvözöllek a játékfejelsztői szférában, ahol az alkotások 99%-a nem fedezi a kávé költséget sem.

2022. máj. 15. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!