Miért éri meg gagyi szimulátor játékokat csinálni?
A videó valós gameplay, a haszon pedig az egész mögött az, hogy ugyanarra az alapra, motorra és mechanikára épül az összes játék, egyedül a háttérsztorit kell az egész fölött variálni. Ugyanazt a játékot így tízszer is ki lehet adni, mert az egyikben lakóházakat újítasz fel, a másikban egy kávézót, a harmadikban egy benzinkutat és így tovább. A játékbeli tárgyakat kell csak a sztorihoz igazodóan lemodellezni, és ennyi a változatosság benne, ami viszont kevesebb munka mint egy játékot nulláról megcsinálni.
Azért is ütötte meg a szememet a példád, mert pont tegnap kezdtem el a House Flippert, és ha megnézed az áruházi oldalát, full ugyanaz. A logó, a design, a játékmenet, stb, pedig látszólag más fejlesztő és kiadó terméke.
És ha ránézel a statokra, jelenleg 7500 ember van játékban, 12 ezer a napi csúcs, és a statisztikai becslések 1-3 millió közé teszik a felhasználók számát, akiknek megvan.
Nem tudom mire gondolsz egész pontosan. A Cafe Owner Simulator ponthogy sikeres volt, egy ponton nagoyn sokan játszottak vele. Amiket #1 említett, szintén ilyenek, House Flipper, benzinkút szimulátor, ezek mind olyan játékok amiknek meglett a vásárlótábora.
Az meg, hogy van sok hasonszőrű játék, ami nem lesz ilyen sikeres... nos üdvözöllek a játékfejelsztői szférában, ahol az alkotások 99%-a nem fedezi a kávé költséget sem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!