A C&C Generals Zero Hour 8 játékos skirmish pályán (8-as FFA a gép ellen) egy idő után miért kezd el laggolni, fps dropolni, mikor egyébként a gépem simán bírja?
Figyelt kérdés
Tehát 30 fps-ről egy idő után elkezd 15-20 fps-sel szaggatva menni a játék. Talán valami bug akar lenni? 2 vagy 3 játékos pályán ilyen nincs.
Intel Core-I3 7020u 2.3Ghz CPU
8GB DDR4 RAM
Intel HD Graphics 620
1TB HDD
240GB SSD
Windows 10 Pro 64 bit
2022. febr. 8. 09:33
1/1 anonim válasza:
Túl sok lesz a karakter/egység/épület a pályán, nem bírja az IGP (processzorban lévő videokártya) és/vagy a processzor számolni.
Nálam Ashes of Singularity volt ilyen, i5 4690k-val lement 10 fps alá kb fél/egy óra játékidő alatt, annyi egységet termeltem én is meg a bot is, a végén csak "pálya" nézetből tudtam küldözgetni őket, mert ha belezoomoltam a pályára lefagyott az egész gép, csak újraindítás segített. Felhúztam 4,7GHz-re az órajelét a procinak (annak lehetett), máris nem fagyott ki.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!